Belly Talk Rocks!!

Hi meiden,

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en heb vandaag voor het eerst het hartje van onze kleine gehoord met de Belly Talk! Het klonk net als een stoom locomotief, heel erg mooi!!

Je kan zo'n apparaatje huren op internet, voor  30 euro per maand. Super handig, en als je de kleine dagelijks voelt schoppen (en dus niet meer onzeker bent of alles wel goed is) stuur je 'm gewoon weer terug.

Je kan het geluid ook opnemen en op je p.c overzetten... ik zit nu dus al de hele avond het geluid af te spelen  

Goeie tip dus voor meiden die ook af en toe onzeker zijn en al richting de 11 / 12  weken zitten.

Groetjes, 10e

Dat is niks voor mij. Ik ben te onzeker en maak mij te veel zorgen. Zo'n ding wordt dan al gauw een obsessie voor mij. In 2006 lag er iemand tegenover mij in het ziekenhuis waarvan de baby 1 dag voor de bevalling is overleden. Zij had dus 9 maanden een hartje kunnen horen kloppen en toch zou het haar geen garantie hebben kunnen geven. Voor iemand die stevig in z'n schoenen staat is het heel erg leuk, niet meer en niet minder.

Petra

Hoi,
Ik zou er ook heel goed over nadenken voor ik zo'n ding kocht/huurde.
Wordt ook afgeraden door de verloskundige.
Het is niet gezond om meerdere keren per dag naar het hartje te luisteren

Terug
Bovenaan