Belly warmer

Hoi allemaal,

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben nu aan het kijken wat wij allemaal nodig hebben.

Nu lijkt mij een belly warmer ideaal, maar ik zie ook mindere ervaringen. Wat is jullie ervaring hiermee?

Groetjes, Liselotte
 
Ik vind het echt een ideaal ding. Ik heb 'm niet veel gebruikt (wel voor mezelf :)), maar het is echt heel handig.
Het mocht alleen niet van de kraamzorg, daarom moesten we ook 2 normale kruiken hebben.
Ik denk dat dat ook aan de kraamhulp ligt, maar wel handig om te weten.
En we hebben ook zo'n ademend-matrasje. Die is van plastic en dat mag dan weer niet samen met een normale kruik. Toen de kraamhulp weg was, hebben we het matrasje in het bed gelegd en de bellywarmer erbij :).
Ik gebruikte 'm ook om de kleertjes mee te verwarmen voor na het badje, daar istie ook heel handig voor.
 
vrienden van ons hadden hem ook gekocht maar die mochten hem ook niet gebruiken. volgens mij zijn ze ook best duur. ik wwet niet wanneer je uit gerekend bent, maar als dat rond de zomer is zal sowieso al minder gebruik maken van een kruik oid dus dan zou ik voor een goedkopere manier kiezen en dus gewoon een kruik doen.
 
ik mocht hem gewoon gebruiken van de kraamhulp en het was een ideaal ding, ik ga hem voor mijn tweede weer gebruiken, handig om bedje warm te houden tijdens de voeding, geen gedoe met erg heet water, geen kans op lekkage en snel, lang en constant warm. Twee gewone kruiken met hoezen zijn bijna net zo duur, Hema heeft trouwens ook een variant van het eigen merk.
 
Terug
Bovenaan