bellypaint fotoshoot en gipsbuiken !!!

heey dames
zijn jullie ook al bezig met jullie dikke buiken om te kijken hoe je ze mooi vereeuwigd.
ik wil graag bellypaint laten doen en zo wie zo mijn dochter er een mooi tekening op laten maken. en een fotoshoot lijkt me ook wel super voor de kaartjes of zo heeft er iemand ook zon ideeen of andere leuke dingen de gipsbuik is ook wel mooi als aandenken
of adressen ??? google staan er veel dus

en dan zoek ik nog een super knaller om in de tuin te zetten als geboorte aankondiging bij mijn eerste had ik een paar weken van te voren een nest in de tuin staan met verwachte aankomst tijd en de vliegmaatschappij stork air hihih en toen de kleine er was hadden we een ooievaar die door de raam was gevlogen hihi was zo leuk heb er ook wel heel veel positief comentaar op gehad en mensen die je extra 2 x zag fietsen en kijken
nu ben ik weer op zoek naar iets origineels maar heb nog niets ideen zijn zeer welkom

hoor graag welke ideeen jullie hier mee hebben en doen

groetjes kelly

ik heb geen adressen voor je. Bij onze dochter hebben we zelf een fotoshoot gedaan. Een wit tafelkleed over de kast en 1 over een poef en toen maar wat proberen. Het is hartstikke leuk geworden! hebben ook veel geprobeerd met dingen op mijn buik leggen, een badeend, beschuit met muisjes, een knuffel.. we hebben eerst op internet gesnuffeld om ideeën op te doen en toen aan de slag gegaan. Scheelt een hoop geld!
Ik vind zo'n gipsbuik wel mooi, maar waar laat je zo'n enorm ding in godsnaam??
En dan heb ik ook nog een vraagje over je geboorte-aankondiging?? Ik lees daar wel meer over maar dat snap ik niet helemaal. Zetten jullie zelf iets in de tuin??
bij mijn dochter hing onze tuin helemaal vol met roze vlaggetjes en ballonnen en maar liefst 5 ooievaars! Die zijn gezet door de buurt, vrienden van beide kanten en familie. Ik ben dus wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat? Blijkbaar dus anders dan bij ons..

Terug
Bovenaan