Bellypops

Joepie ik ben zwanger van ons vierde kindje.

Toch zie ik erg op tegen de zwangerschap. Bij alle zwangerschappen ben ik veel misselijk en moet vaak overgeven. Bij twee zwangerschappen heb ik dan ook in het ziekenhuis gelegen omdat ik was uitgedroogd. Nu heb ik net bellypops besteld, dit zijn lollies die zouden helpen tegen de misselijkheid. Heeft toevallig iemand deze ook gebruikt en werkt dit dan ook? Hoop zelf dat ik ze gauw krijg, dan kan ik het in iedergeval zelf uit proberen.

he debby,ik heb ze bij mijn vorige zwangerschappen ook besteld,ze werken wel,maar niet optimaal.
De scherpe kantjes van je misselijkheid gaan er wel van af.
Ik heb ze nu ook weer besteld.
snoep ze;-p

Hoi Debby,

Ik heb geen ervaring met de lollies. Ik weet wel dat het helpt als je een beschuitje op bed at. Je man moet dan wel iedere ochtend een beschuitje maken voor je, maar het werkte voor de meeste mensen wel om eerst te eten voor je opstaat.
Zelf ken ik het gelukkig niet, om ziek te zijn van de zwangerschap.

Hoop dat je er misschien wat aan hebt.

Groetjes

Angela

hoi, ik ben ook erg ziek geweest van de vorige keer, nu kreeg ik laatst de tip van karnemelk of amandelen met schilletje, ik weet niet of ik het nu weer zo voor mn kiezen krijg maar dan ga ik het ook uitproberen.
heb uiteindelijk omeprazol voor geschreven gekregen van de gyn, 1 capsule per dag, hielp bij mij heel goed.
sterkte!

Bedankt voor enkele reacties! Bij al mijn zwangeschappen kon ik helemaal niets verdragen. Twee slokjes water kon ik al niet hebben en kwam er direct weer uit. Kreeg ook emesafene voorgeschreven maar dat hielp niets. Ben wel van plan om binnenkort al naar een gynecoloog te gaan, zodat we misschien sneller kunnen ingrijpen en misschien andere medicatie proberen. Ben nu pas 4,5 week zwanger en heb nu nog nergens last van, natuurlijk hoop ik dat het zo blijft maar wil ook graag al mijn opties kunnen bespreken.

Debby