bellypops

A

Anoniem

Guest
Hallo Ladies,

Ben nu pas in de vijfde week, maar iedere dag wordt ik slapper eigenlijk. Ik ben niet heel erg misselijk, maar meer het gevoel alsof ik constant honger heb en snel moet eten. Beetje dat bibberige gevoel.. Zal vast door de hormonen komen.
Dus ik dacht, misschien zijn die bellypops daar ook goed voor..
Alleen op de site, kan je allerlei smaken bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee, welke smaak is lekker ??
Ze spraken me namelijk allemaal niet echt aan hahah ik zag geen aardbei ofzo...

Any tips??
Liefs Kimberley

uuuuh bellypops?? Leg eens uit? Klinkt heel grappig!! Dat gevoel heb ik ook steeds, ben ook vandaag errug moe. Vanmorgen heb ik ook 5 ontbijtkoeken en 2 crackers naar binnen gewerkt en het was nog geen 9 uur! Maar ja hoort erbij, Even lekker liggen als het kan..........

groetjes!!

Hahahah echt he... en ik wil het nog verbergen, maar volgens mij heeft iedereen het al door. Ik eet nooit zoveel !!

Ik heb bellypops hier op de site gelezen. Het zijn lolly's tegen de misselijkheid. En de andere meiden hebben er goede verhalen over, moet je maar eens kijken op bellypops.nl
Alleen de smaken lijken mij niet lekker, dus ben benieuwd naar ervaringen.

Als het helpt, zou dat de hele dag op werk een stuk aangenamer maken :) Misschien kan ik mijn hoofd er dan wel bij houden haha

hoi kimberley,dat met de smaken van bellypops vallen wel mee.heb ze zelf,en vind ze wel lekker,ja ok niet iedereen is t zelfde maar als t een beetje helpt is t altijd wel goed.
De smaken zie dr zijn,zijn gember,lavendel,pepermunt,spearmunt,citroen,framboos en manderijn,als je maar een paar neemt,dus een zakje met zeven stuks ben je ietsjes duurder uit als je drie zakjes van zeven doet,ik zou zegge probeer t gewoon uit,ik vind ze best wel lekker,van citoen kan men nog zo lekker zure gezichten bij trekken en das eigenlijk toch wel weer leuk als je je in goed voelt,pak je die lolly ga je voor de spiegel staan,mn vriend moet dr soms van lachen als ik zure gezichten dr van trek,of anders gewoon je vriend je zuur gezicht laten zien,samen lachen neemt t kwaaltje van de misselijkheid ook een beetje af,dus meid ik zou zegge proberen maar ;-)

hoi, let je ook goed op je suikers? die kunnen door de hormonen gaan schommelen en dat kan deze symptomen ook geven. ondanks dat je nog maar 5 weken bent, vanbinnen is een complete verbouwing bezig. succes

Ik zou ook zeggen, misschien een beetje een lage bloedsuikerspiegel? Wat helpt is een rolletje Dextro (druivensuiker) in je tas, als je je slap voelt worden, neem je er een. Helpt bij mij goed.

Dat ga ik in ieder geval halen ja !!!
EN dan maar de lolly's bestellen :)

Bedankt allemaal voor jullie tips !

Terug
Bovenaan