Bellytalk dopler gehuurd

Ik heb net zoals bij mijn vorige zwangerschap een dopler gehuurd. Ik kon het hartje toen pas met ruim 12 weken horen.

Ik ben nu 11,2 weken zwanger en heb het gister toen de dopler binnen was meteen geprobeerd. En na even zoeken was hij daar!! Een mooi stoomlocomotiefje. Ik had het nog niet verwacht, dus het  was extra leuk.  

Geeft me toch wel weer veel rust en nu wordt het ook voor mijn man en kinderen (de oudste dan..) wat "echter".

Als ik even behoefte heb om het te horen kan het wanneer ik het wil. Echt een aanrader!!

Groetjes Paula

Hai Paula,

Wat een leuk idee zeg.
Natuurlijk voor jezelf maar ook voor je oudste.
Wij hebben ook een zoontje en voor hem vind ik dit een erg leuk idee.

Waar kan je deze huren? En wat zijn de kosten?

Groetjes Elvira

Hoi Elvira,

Ik heb hem dus gehuurd via Bellytalk. Ik heb de goedkopere variant genomen en die kost 29 euro p.m. ik ga hem 1 a 2 maanden huren. Je krijgt hem binnen 3 werkdagen in huis.

Hier heb je de link van hun site.

http://www.bellytalk.nl/

Groetjes Paula

Lijkt mij ook wel grappig. Misschien huren wij er ook wel een.
Wat ik me wel afvroeg is of je niet dan steeds met dat ding op je buik zit om te luisteren of echt alles wel goed is? Sla je dan niet een beetje door?

Nee hoor, ik heb mezelf voorgenomen om alleen even voor het slapen gaan te luisteren. Bij de vorige heb ik dat ook gedaan en op een gegeven moment werd dat ook steeds minder.

Al zal dat bij iedereen misschien verschillen, maar ik kan me er goed aan houden. Het is wel leuk, want je kan ook het geluid opnemen op de dopler en op de computer zetten (wij houden een soort van foto/film/geluid bestand bij van de kids en dat krijgen ze dan uiteindelijk zelf ook mee op een dvd-cd-rom als ze bijv. het huis uit gaan) Zelf heb ik helemaal niets vanuit mijn jeugd, dus ik probeer dit echt goed bij te houden voor mijn kinderen.

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan