Beloningssysteem

Hallo,

Ik wil graag een beloningssysteem gaan maken voor mijn zoontje. Heeft iemand een leuk idee wat ik kan maken? Graag iets wat niet zo moeilijk is, ben niet zo heel erg creatief!
 
leuk idee zeg! Je kunt ze in bepaalde winkels kopen heb ik gehoord.
Maar zelf kun je ook leuke dingen maken.
Heb je toevallig 1 van de jo frost boeken??
Daar staan volgens mij ook ideen in met plaatje.
Een idee is bijv een hoge berg met obstakels die je er dan bij tekent en een vrij kronkelige berg bijv en dan teken je een poppetje bij op ski of slee of iets anders
dat hij bij elke beloning een stukje hoger de berg op gaat tot hij bij de top is en dan
is het tijd voor een .....wat jij ook maar in petto heeft.
Ik heb deze op tv gezien er zat volgens mij een magneetje achter maar aangezien ik ook antie creatief ben weet ik niet wat voor materiaal je de berg moet tekenen om de magneet achter het poppetje te laten werken.
Wat ook leuk is een pot met knikkers of mooie schelpen/stenen laten vullen bij iedere beloning en als hij de fout in gaat moet er 1 uit gehaald worden.
Natuurlijk niet zo n grote pot zodat je kind 4 jaar moet wachten tot t vol is haha
maar deze werkt denk ik (weet het niet zeker dus niet boos worden mamma s)
als je meerdere kindjes hebt want het wordt echt concurentie wie heeft de meesten je kent het wel en als dan 1 van de kindjes een knikker moet inleveren is de straf ook erger want ze gaan gelijk weer concureren met elkaar.
Verder schiet me niks te binnen maar misschien is het wel leuk om in te spelen op iets wat hij leuk vindt en dus ook stimuleerd bij is ie gek van cars of diego ik zeg maar wat hoor nou dan ga je daar iets mee/van maken.
Succes
 
Terug
Bovenaan