BELOOFD IS BELOOFD!!!!!

Hallo Mama's

Beloofd is Beloofd.... ik zou het jullie melden als ik goed nieuws zou hebben.

Met Ninthe* in ons hart
zijn wij heel dankbaar en blij
we krijgen er een kindje bij

Afgelopen vrijdag, was het voor ons een HELE "GOEDE VRIJDAG"
we hebben via een urine test in het ziekenhuis te horen gekregen dat er weer een wondertje in mij groeit.

Als alles goed gaat zal ons tweede kindje rond 8 december ter wereld komen.

We zijn heel erg blij en dankbaar, maar toch zal het een hele spannende tijd worden, we hebben de eerste echo gelukkig al op 27 april, dan kunnen we bekijken of het hartje van ons wondertje klopt.

Liefs een hele blije Randy
mama van Ninthe*(18-11-2006) en 5 weken en 3 dagen zwanger

Hey Randy,

Jeetje wat goed nieuws voor jullie!!! Heeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd hoor wat een mooi nieuws op goede vrijdag!!! Tuurlijk wordt het spannend voor jullie, maar probeer er ook van te genieten!!!
Heel veel succes met je zwangerschap en laat je nog horen hoe het verder met je gaat???
Wij blijven je volgen hoor!!! en succes de 27ste!!!

Liefs sandy mama van jessica 2-3-2007

Hai Randy,

Ik ken je verhaal nog wel! Zelf zit ik altijd op het april forum, maar zag je verhaal staan en dacht moet toch even reageren.

Wat een geweldig nieuws zeg! Maar aan de andere kant toch ook heel spannend! Fijn dat je in ieder geval zo snel zwanger bent geraakt!

Mijn advies is doe het lekker rustig aan. Desnoods hele zwangerschap thuis zitten/zijn. Maar voor nu geniet van het moment. Af en toe zul je het best even zwaar krijgen. Dat had ik zelf even van het weekend (staat op april forum) bij een beetje dubbel.... mocht je het willen lezen.

Voor nu van harte gefeliciteerd en we zullen duimen dat het nu wel allemaal goed gaat komen!

Groetjes  Sandra
(39,5 weken)

Hoi Randy,

Wat een super nieuws!!!! Ik ben heel blij voor je en hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed mag gaan!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan en succes de 27ste bij de cho, ik duim voor jullie!

Liefs, Veer

Wat een super goed nieuws!

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en een gezond kindje in je armen straks. Het zullen mooie maar ongetwijfeld ook spannende tijden voor jullie zijn en worden.

Groetjes,
Pietje

Terug
Bovenaan