bemoeials

Wat heb je toch veel bemoeials op deze wereldbodem. Gister op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. In je gezicht feliciteren ze je maar achter je rug geven ze commentaar dat het belachelijk is dat je nog een kind neemt (in mijn geval nr 4). Sinds wanneer onderhouden andere mensen je kinderen.
sorry moest dit effe kwijt
 
Het is voor sommige mensen nou eenmaal moeilijk zich in te leven in anderen. Heb vaak meelij met deze mensen, want ze kunnen er niks aan doen. En das eigenlijk gewoon heel erg zielig! Ze snappen je niet en zullen je niet snappen. Gelukkig hoeft dat ook niet, al zal dat voor jou soms prettiger zijn ;-) Wees blij dat het je collega's zijn en niet je vrienden?!
 
Lorena,

hoe herkenbaar!
mijn man vertelde het ook op het werk van ons 4e wonder.
de eerste woorden die hij kreeg te horen waren, nog 1? pff moet dr niet aan denken!
er is nooit gefeliciteerd gezegd.
hij voelde zich behoorlijk gekwetst want hij is er apetrots op.
meteen worden er verhalen verteld van tja, 2 is echt wel genoeg hoor... moet er niet aan denken een hok vol.. bah!
allemaal woorden die hem dus best wel boos hebben gemaakt, vooral omdat die ene collega 2 poepverwende kids heeft die alles krijgen wat ze willen, dat vinden wij dus niks maar dat is hun keuze en respecteren wij.
onze kinderen komen niks tekort, maar ze hoeven niet verwachten dat ze telkens een spelcomputer krijgen of telkens een nieuwe telefoon! ook al hadden we er "maar"2 dan zou dat nog niet het geval zijn.

het zijn dan wel je collega's en niet je vrienden maar je gaat er wel veel mee om!
sta hier boven meid, ze snappen niet hoe rijk een mens zich kan voelen met meerdere kindjes.
ieder zijn eigen...

maar ik snap je gevoel helemaal!!!!

liefs
 
ooo wat irritant 4 keer hetzelfde onderwerp......... had al bij een ander gereageerd voordat ik zag dat hier al reacties op waren. daar moeten de makers van het forum echt wat aan doen !!!
maar goed..mijn reactie

belachelijk!!!
moet je toch lekker zelf weten.

heb ook al z'n soort reactie gehad. mijn zoontje is net een jaar (inmiddels 13 maanden) en ik ben zwanger van nr 2.
ben je alwéér zwanger ?

rot toch op. maar dan weet ik wat ik kan verwachten. ik wil graag een groot gezin (4 kids) dus dan zal ik ook wel commentaar krijgen.

nou trek je er niks van aan, zolang jij maar gelukkig bent !!!!

liefs jeanine
 
OOOOOOhhh wat herkenbaar!! hier ook zwanger van nr4(heerlijk) maar idd al die opmerkingen pffff ze moeten er allemaal niet aan denken! ieder zijn ding toch? ik ken ook mensen die bewust een kind nemen(zover je er een neemt natuurlijk) je krijgt ze!!
daar zeg ik echt niet tegen DAT is zielig geen broertjes of zusjes dat is hun keuze net als ik het heerlijk vind al die gasten aan tafel!!! wij hebben ze ook nog eens snel achter elkaar, ook altijd opmerkingen de oudste is 5 dan eentje van 4 jaar en een van 2 en half en in dec de vierde!! en dan de ham vraag is dit de laatste?????? nou tegen woordig zeg ik neeee we zijn pas op de helft!!!! ha ha ha ha ha nou dan moet je ze pas zien kijken!! Lekker van genieten........Liefs Claudia
 
Hoi Lorena,

Ik krijg gelukkig veel positieve reactie´s van vrienden/familie, maar nu je mijn buik begint te zien ook van vreemde/minder bekende rare opmerkingen, dit is echt onze laatste, maar ik reageer net als claudia de laatste tijd, nee hoor, wij gaan nog wel even door!
Ook hoor ik dat er achter mn rug om ook raar gereageerd wordt! Maar ja het boeit mij verder niet, ik ben ziels gelukkig hiermee en mijn man en kinderen ook, dat is wat telt toch!?!
Onze kinderen komen niks te kort, krijgen goed te eten, zitten op sport en andere naschoolse dingen, en krijgen ook gewoon een nieuwe fiets met de verjaardag. Al ben ik net als mommy zowiezo niet een ouder die de kinderen teveel verwend, een kadotje moet speciaal blijven maar dat heeft niks te maken met het aantal kids!
Laat ze maar praten, ik zou zeggen gefeliciteerd met je zwangerschap meid, wat leuk zo´n 4e kruimel,,hihi
Liefs MJ
 
bedankt voor jullie reacties, wat fijn om wat steun te krijgen en idd, ga er zeker van genieten vooral omdat het de laaste zal zijn en ze zoeken het maar uit.
liefs lorena
 
Terug
Bovenaan