bemoeien!

Zo,worden jullie ook zo moe van die mensen die zich zo met je bemoeien....oh! Drinkt al zoveel dat mag toch helemaal niet!!....Nou als mijn kind honger heeft geef ik hem gewoon meer...kan mij de norm nou schelen...!! Vince drinkt dus 200 cc.. ( 5200 gram 58 cm ) maar gggrrr dat iedereen zich met zichzelf bemoeit...

Sorry,moest ik ff kwijt :)

haha.... ik denk dat de meeste moeders dit wel herkennen.... ik geef bv dus dat is nog geen punt geweest... maar krijg zat andere opmerkingen van mensen die "mee denken".... :S...
allen jij al ouder ken je eigen kind... en ji moet 24 uur per dag... dus jij moet ook luisteren naar een on gelukkig kind om dat die honger heeft... (of wat je ook verkeerde doe volgens de rest)...

trek je er niks van aan! Jij kent je kind het best! en de norm, dat is gewoon een richtlijn hoor. Je voelt zelf wel aan wat het beste is voor je kind.
onze dame is nu 8 weken, drinkt 5x per dag 180cc met 6 scheppen. Ze was 59cm en 5450 gram. Hier doet ze het goed op. Ieder kind is anders, volg je eigen gevoel en laat je vooral niet opjagen door anderen!

O die van mij drinkt ook veel ste veel, kind heeft gewoon honger, ik ga de kleine echt geen honger laten lijden, wees blij dat hij zo goed eet. Onze dochter deed dat juist niet, dat is helemaal frustrerend.

Doen wat je gevoel zegt.

Op welke tijden zit jij als ik vragen mag, ik maak namelijk 150 (dus 170) om de 3 uur en s nachts slaapt hij door, hij krijgt om 7.00, 10.00uur, 13.00, 16.00, 19.00uur en de laatste om 10.00uur en dan gaan we slapen, soms komt hij nog 1x in de nacht.

onze tijden zijn:

7-11-15-19-23 maar vaak krijgt ie de laatste om 22.15 omdat hij na de fles van 19.00 uur niet meer slaapt.
toen hij nog rond 3-4 uur in de nacht kwam kreeg hij 150 cc alle andere voedingen 180 water met 6 scheppen.vaak komt ie nu om 6 uur dan krijgt hij al de fles van 7.00 uur

Lekker naar je moedergevoel luisteren! Bij borstvoeding weet je toch ook niet hoeveel je geeft en dit mag vaak op aanvraag! Geen kind is hetzelfde! En kan meer honger hebben!

Terug
Bovenaan