Ben 10 weken zwanger maar heb een bloeding langs de baby zijn er meer mensen die

Hoi hoi

ik zal het proberen kort te houden, ik ben mama van lenny m'n bijna anderhalf oude zoontje .

Hij is geboren na onze 1ste ivf behandeling, we hadden een wens voor een 2de kindje en na weer een ivf behandeling was ik weer zwanger .

Nu had ik een goede echo met 7 weken maar kreeg een bloeding met 8 weken waardoor ik via de spoedeisende hulp op de verloskamers terecht kwam . Daar hebben 2 artsen via een echo en inwendig onderzoek geconstateerd dat ik een miskraam had . Ontzettend verdrietig ging ik weer naar huis . Toch bleef ik bloeden en een week later toch gebeld voor een evaluatie en moest ook terug komen of er mss een rest achter gebleven was . Ik ging daar maar van uit en dacht zelfs aan een curretage . Toen ik een echo kreeg bleek dat er nog steeds een levend vruchtje zat! Inmiddels was ik 10 weken ( dit was afgelopen dinsdag) nu zit er een bloeding langs het vruchtje en heb ik nog steeds een hele hoge kans op een miskraam.  Heb ook nog steeds bloedingen . Heeft iemand dit ook wel eens gehad ??   Groetjes Rebecca

Hoi,

Ik ben zelf bijna 34 weken zwanger.

Had voor de eerste echo meerdere keren wat bloedverlies.

Dus was heel angstig voor de echo want dacht zal wel mis gaan. Met 9 weken krijgen we de eerste echo en daar zagen we een mooi knipperlichtje. Dus helemaal blij. Al snel zag ze naast de vruchtzak een flinke holte met bloed zitten. Dus vandaar mijn bloedverlies. Mogelijk had ik bij de aanhechting een bloeding gehad vertelde de vk. Het zou vanzelf op lossen of er nog uit komen.

Uit eindelijk op de 12 weken echo was het allemaal verdwenen en heb ik geen bloedverlies meer gehad.

Hopelijk lost het bij jou ook vanzelf op!!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan