ben 20 weken en 3 dagne zwanger en voel steeds een kloppend gevoel in me BOVEN BUIK.

IK ben nu 20 weken en 3 dagen zwnager en voel steeds in me bovenbuik een kloppend gevoel achter elkaar. het lijkt net een hartsalg maar raa dat ik het in me bovenbuik voel en niet onderin .Heeft iemand hetzelfde ?

Ik weet wel zeker dat je de hik voelt, ik had dit met mijn eerste zwangerschap ook met precies 20 weken, ik ben toen gelijk naar de vk geholt omdat ik niet wist wat het was, maar ja kleintje heeft gewoon de hik in je buik, niks om je zorgen over te maken.

groetjes daisy
12w+3d

Ik ben nog niet zo lang zwanger als jij, maar ik heb dat ook altijd. Ik heb ook geen idee wat het is, maar het is niet de hik. Dat is heel duidelijk en het stopt ook heel duidelijk. Maar als ik nu op mijn buik ga liggen (ben nog maar 9 weken) dan komt dat gevoel ook altijd en ik heb het alleen maar als ik zwanger ben.
Ik heb het nu al 4 keer gehad, dus het zal wel met iets te maken hebben, maar ik heb niet het idee dat het iets vreemds is ofzo.
Vraag je vk het de volgende keer, wellicht weet die het...

Succes!

ze hebben mij gezegd dat dat mijn voorliggende placenta was. ik had een hele grote wegens mijn 2ling en voelde hem dus ook kloppen..... volgens mij hebben de kids nooit de hik gehad. dat had ik wel willen voelen....

Groetjes,
Petra
mv brenda en samantha 06-05-08

Ik denk dat je je hartslag voelt. Ik voel m'n hartslag ook soms in mijn maagstreek. Niets om je zorgen over te maken hoor! Er loop daar de grote slagader: de aorta.... door je groeiende baarmoeder kan je die beter voelen kloppen.
Een hik voel je af en toe en het zijn kleine schokjes IN je buik. En ze zijn niet constant regelmatig!

hallo allemaal ik ben dus uiteindelijk naar de vk geweest voor de 20 weken echo en alles bleek in orde te zijn.Ben erg blij met de uitslag en de reden waarom ik het kindje nog niet voelde was omdat mijn placenta aan de voorkant van mijn buik zit. Ook de kloppingen die ik had in mijn boven buik waren dus kloppen van de navelstreng die iets aan de boven kant ligt

maar nog bedankt voor alle reacties
groetjes Xiomara

Terug
Bovenaan