ben 8 weken zwanger en voel me eigenlijk goed!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
FF voorstellen ben Sandy 34 jaar en 8 weken zwanger van ons eerste kindje!!
Vindt het allemaal nog erg onwerkelijk, dat komt omdat ik meteen zwanger ben geraakt toen ik stopte met de pil!!! Heb de test 26 maart gedaan en meteen bingo, was echt ff helemaal   in de war en heb toen m'n vriend wakker gemaakt en we hebben de hele ochtend samen gepraat.
Verders wonen wij sinds juli vorig jaar in duitsland en daar gaat het totaal anders aan toe dan in Nederland. Ben 5april voor heteerst naar een fraueartz geweest de verloskundige voor nederland, kreeg echt een uitgebreid onderzoek en een echo en die wees toen uit dat ik 5 weken zwanger was!!
8 mei mag ik weer terug dan ben ik ongeveer 11 weken, dan krijg ik weer een echo en dan zouden we het hartje kunnen zien. Maar dat duurt nog erg lang en ik maak me toch wel zorgen of alles goed is, want heb erg weinig klachten moet ik zeggen!!!

Nou meiden allemaal succes verders

Groetjes Sandy

Hoi Sandy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het zo snel raak was na het stoppen van de pil. Zo te lezen word je in Duitsland goed gecontroleerd, fijn om te horen.

Wees blij dat je nergens last van hebt, heerlijk toch! Ik kan me voorstellen dat het daardoor misschien een beetje onwerkelijk is, maar misselijk zijn is niet alles hoor.

Ik ben nu voor de tweede keer de hele zwangerschap overmatig misselijk (deze zwangerschap zo erg dat ik met 11 weken al volledig de ziektewet in moest).
Als ik even wat minder misselijk was maakte ik me gelijk zorgen, maar helaas kwam het altijd snel weer terug!

Geniet van je zwangerschap!

Syl
35+1

hoi Syl,

Oké bedankt voor je lief berichtje!!! Fijn om te horen dat het normaal kan zijn, maar ben toch echt gerust als ik de echo heb gehad op 8 mei!!!
Wat vervelend voor je dat je zo ziek was, nee ik werk nog gewoon!!
Werk in een verzorgingstehuis als bejaardenverzorgende!!

Ga zo door en succes nog met je zwangerschap!!!

Groetjes Sandy

gefeliciteerd!

Ik ben ongeveer 8 weken zwanger (7 weken en 4 dagen) en eigenlijk heb ik ook maar weinig kwaaltjes. Tot gistermiddag! We stonden op het punt om naar mijn schoonouders gegaan (die nog niets weten) en ik word toch misselijk van de biogarde drink.... Al weken vind ik dat heel lekker. Vandaag maar weer geprobeerd maar bluh! Als ik het al ruik dan krijg ik braakneigingen. Hihi, maar de rest mag ik ook echt niet klagen. Morgen hebben we de eerste afspraak bij de veloskundige en dinsdag   (nog precies 1 week) hebben we de eerste echo. Spannend allemaal he?

Groetjes van Sus

Hoi Sus,
Jij ook gefeliciteerd, ja het blijft spannend allemaal!!!
Dan ben je ongeveer het zelfde uitgerekend, das wel leuk!!!
Heel veel succes bij de echo, en hé wel goed kijken hoor is echt raar om je kindje in wording te zien.
Dan wordt het ook meteen echt voor je!!!

Nou hou vol ene hé geen yokidrink meer ha, ha!!!

Groetjes Sandy

Hoi,

Ook ik ben een van de gelukkigen die eigenlijk geen klachten heeft
tijdens de zwangerschap. De laatste 2 week gaat het wat minder maar tot
week 36 niet misselijk of zo. Ik krijg nu wel wat klachten maar ik hoef
nog maar 2 weken, dus dat houden we nog wel even vol.

Ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig zal gaan.

Groeten Sandra (38w+1).

Terug
Bovenaan