Ben aan het aftellen om hier legaal te zijn!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!

Ben alweer een paar weken hier aan het meelezen. Krijg weer helemaal de kriebels om zwanger te worden. Maar moet nog even geduld hebben maar het schiet bijna op!!!

Al een tijd geleden hebben we besloten om 1 oktober er weer voor te gaan, dus dat betekent nog 5 weken.....

3,5 jaar geleden was ik hier ook en werd toen best snel zwanger maar helaas een miskraam. Paar maanden later gelukkig weer zwanger en dat is nu onze mooie zoon die alweer 15,5 maand oud is. Tis een heerlijk kereltje!!

Heb er veel zin in om weer te beginnen. Maar ben af en toe ook gewoon wat zenuwachtig haha.
Ik hoop weer net zo zwanger te zijn als van ons zoontje want dat was genieten. Tja het moet eerst weer zo ver zijn...

Dus 1 oktober kom ik hier legaal voor de 1ste ronde tweede kindje.

Groetjes

Hoi,

ik herken je verhaal. Ik ben sinds ongeveer 1 ½ maand met de pil gestopt en vanaf 1 november gaan we er serieus voor. Eigenlijk wil ik liever eerder beginnen, maar dat is in onze situatie niet handig. We gaan binnenkort tijdelijk bij mijn  ouders inwonen, omdat ons oude huis verkocht is en het nieuwe nog lang niet klaar is. Als het goed is hebben we rond juli volgend jaar weer een eigen plek. Ik ga er vanuit dat het minstens een half jaar duurt voor ik zwanger ben, maar je weet maar nooit en een baby terwijl we inwonen bij mijn  ouders zie ik niet zitten.

Ik wens je veel succes met aftellen naar oktober en we komen elkaar vast nog wel tegen.

Groetjes!

Hoi Gouk,

Grappig nog iemand die al stiekum meeleest maar nog niet bezig is.
Raar he het is nu al spannend en we zijn nog niet eens bezig haha.

Is het voor jullie de eerste?
Voor ons de dus de tweede. Toen we hem kregen woonden we erg klein, we hadden maar 1 slaapkamer. inmiddels zijn we verhuisd en hebben we al heel wat kluswerk in huis gedaan en is er dus genoeg plaats voor een tweede!! We moeten nog wel wat doen hier in huis maar ja gelukkig zit zo'n kleintje nog 9 maanden in je buik.

Spannend voor jullie om tijdelijk ergens anders te wonen.

Groetjes en we zien elkaar vast hier nog. Of we krijgen hier zoveel geluk dat we voor 1 november zwager zijn......

Hoi Mam12

Voor ons is het de eerste, erg spannend allemaal. Hoe oud is je eerste kindje? En hoe oud ben je zelf? Ik ben 29 en mijn man (we zijn 2 maanden geleden getrouwd) is 28. Vandaag zijn we bij mijn ouders ingetrokken, we blijven hier 10 of 11 maanden is afhankelijk van hoe de bouw verloopt. Nog twee maanden en dan ben ik hier "legaal", tot die tijd blijf ik lekker meelezen, kan ik vast wat van opsteken.

Groetjes Gouk

hoi dames,

wij moeten ook nog even wachten.
wij gaan eind oktober beginnen. ik kan niet wachten!

Terug
Bovenaan