Ben aan het aftellen

Hoi meiden,

Ik ben al druk aan het aftellen.
Dinsdag hebben we dan eindelijk onze 20 weken echo!!! En ohhhh wat vind ik het dit keer ook weer spannend. Ben er nu 's nachts al van aan het dromen. Niet altijd even leuke dromen, maar ja.......
Helaas zit ik dan dinsdagmorgen ook nog eens de hele morgen in spanning, want we hebben de echo pas om 14.00 uur. Me man, moeder en schoonmoeder gaan mee naar de echo. En me zusje blijft thuis om op me zoontje te passen.( die dan waarschijnlijk nog slaapt)
Zucht.........was het maar alvast dinsdag........

Liefs marielle 19+4 w

Ik geloof je meteen! Ik was ook echt aan het aftellen voor de 20 weken echo!
Tis ook heel spanned allemaal..... Ik hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen en dat het heel snel dinsdag is!

Liefs, Nicole 20w6d

O meid,ik weet er alles van,ik had ook slapeloze nachten ervan,maar geloof me je hoeft je echt niet druk te maken,het is allemaal wel goed .
Probeer je gedachten te verzetten ga leuke dingen doen als je dat kan,dan ben je s,avonds lekker moe,en dan gaan de dagen ook wat sneller om.
groetjes
22wk+

heej marielle

ik snap het heb het nu al en moet nog 12 dagen wachten....

maar goed had ik bij xander ook en is gezonde spanning!! komt allemaa goed meis!!!

ik zal aan je denken dinsdag en je laat het wel weten hoe het was he:D

kus daan

hoi hoi ik begryp jou ook helemaal ik moet nog 7 dagen w8ten pffffffffffff duurt zolanggggggggggggg.
gelukkig heb ik hem wel om 9.30 ....

laat je het even weten hoe het is gegaan.

groetjes.....

hey meid

we zitten in het zelfde schuitje hihi
dus kan je helemaal begrijpen...
ik moet nog wachten tot woensdagavond 7 uur pfff wat duurt t wachten nog lang zeg...

groetjes

Wij hebben donderdag de echo. Ben er nu nog niet zo mee bezig. Mijn vriend zit nog op curacao om zn zoontje te bezoeken en hij komt dinsdag terug.....daar ben ik nu meer mee bezig. Kan echt niet wachten dat hij eindelijk weer hier is. En dan zullen zeker de zenuwen komen voor donderdag hahaha.

Jij iig heel veel succes en kijk plezier

Groetjesss

Terug
Bovenaan