Ben aan het balen als ik denk wat het is...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames...
sorry een baal bericht van mij wanneer ik denk wat het is.
Op 21 maart maar voor 3 dagen ongi, heb mij daarna gewoon gesteld dat ik me ga concentreren op de nieuwe ronde.
Vandaag (13 april) 10 min lang achter elkaar steken aan de linkerkant.
di voor de laatst aan de klus geweest. vanavond lukt niet, mijn man heeft maar 4 uur slaap... dan moet hij alweer weg. morgenavond heb ik slaapdienst... dus kan het pas zondag evt. overdag/'s avonds weer geklust worden. baal echt verschrikkelijk als dit een eisprong geweest zou zijn.
trouwens vind ik dat ook wel vrij laat... naja 3w3d. Opzich met een cyclus van 36-42 dagen is dat niet heel erg vreemd. :$:$

Mijn buik voelt nu ook raar aan... lijkt net alsof ik misselijk ben. Had gisteravond opeens ook dat het leek alsof mijn linkerborst groter was, maar mijn man vond van niet... :$

Kan je niet gewoon zwanger zijn dan? 3dagen ongi kan innesteling zijn, wil je geen valse hoop geven maar is dit normaal bij jou?

Heb je al een testje gedaan?

Groetjes

Dat zou wel heel erg balen zijn, zeg! Maar idd, als je normaal langer dan drie dagen ongi bent, misschien is het dan toch al raak?? Je weet tenslotte maar nooit...

Succes!

X

Thanks dames!
Ik heb op dinsdag 27 maart een test gedaan en die was negatief. want normaal ben ik 6/7 dagen ongi.
Heb verder geen zwangerschapskwalen ofzo...
http://www.zwangerschapverschijnselen.nl/ Dus ik snap het niet.... maar ik kreeg net een SMS dat hij nu al naar huis komt. (veel eerder dan verwacht) Misschien dat hij alsnog wilt.... Want om 3.45u gaat de wekker weer. :'( ik kan dan wel blijven liggen. heb al heel lief zijn brood e.d. gesmeerd en drinken klaar gezet. (gaat morgen een dag hobby'en)
Ik wil ergens nog niet testen... 27 april gaan we op vakantie. Liefst wil ik die ochtend dan testen.... maar dan ben ik aan het werk, dus dan is manlief er niet bij... Hij wil pas na de vakantie testen...
NOD is 24/25 april bij 36 cyclus en die heb ik meestal. Af en toe wil het 41/42 dagen zijn. Grr.... wat een lichaam weer.

Terug
Bovenaan