Ben afgelopen vrijdag voor het eerst naar de gyn geweest.

Hoi dames,
Daar zat ik dan afgelopen vrijdag. Moest er 14.15 zijn, kwamen 14.12 binnen.Ik al gestresst, want mijn vriend had niet zoveel haast (aarrrggg)
Een half uur moeten wachten, want het liep uit. Zit je daar tussen allemaal zwangere vrouwen. Vanwege de zenuwen, tig keer naar de w.c.natuurlijk.

Hé, hé, eindelijk aan de beurt, vragen formulier ingevuld en een stappenplan besproken.  Vanwege de zenuwen moest ik huilen. Weer tot rust gekomen, na een half uur waren we klaar. Aankomende vrijdag moeten we weer heen. Gezien mijn cyclus dag zat ik gunstig, dus moeten we donderdagavond even 'klussen', zodat ze vrijdag een inwendig onderzoek kan doen. Dan gaat ze mijn slijm bekijken en mijn eierstokken bekijken op afwijkingen, zover ze dit kan bekijken. Misschien gaan ze nog een HSG onderzoek doen om mijn eirestokken beter te kunnen bekijken, maar dit kwam later in ons stappenplan voor.
Een week later moet ik bloedprikken om de hormonen te testen geloof ik.

Heb net met de directrice van  mijn werk gepraat en vertelt van onze kinderwens. Het gesprek is goed verlopen, gelukkig maar. Ze weet nu dat ik straks vaak weg moet.

Gister dagje huishoudbeurs met mijn schoonzussen gedaan. Vertelt mijn ene schoonzus dat ze net de pil heeft weggegooid en dat ze al spullen gaan kopen, want ze hebben toch een grote zolder. Ik heb me ingehouden, maar moest vaak slikken. Mijn andere schoonzushelemaal hyper, vindt het spannend. Zegt ze ineens, "nou we horen het over 2 weken wel, ik werd maar 1 keer ongesteld bij beide kinderen en toen was ik al zwanger". Zeg ik ineens (al wat opgekropte woede) "ach ja sommige mensen hebben geluk". En ik bleef voor me uit staren, want anders zou ik gaan huilen.  Nu heeft ze vast iets door. Stom, Stom. Vraagt ze ook nog; "of lukt het niet bij jullie?" Toen zei ik; "daar laat ik me niet overuit".
Ik wacht nog even voordat ik het hun ga vertellen, ze zijn nu vast aan het raden en nadenken.   Ik laat ze maar.

We gaan er in ieder geval vrijdag weer voor. Sorry voor het lange verhaal.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs van Gré

Hoi Gre, volgens mij is er wel een last van je schouders gevallen als ik zo je verhaal lees. Jullie zitten nu in de molen, dus er wordt aan gewerkt! Succes met alles, groetjes, Pleun

hey...
ow leef helemaal met jullie mee... begin april moet ik vh eerst na de gyneacoloog,en ben ook harstikke zenuwachtig!!!! ik ben ook een typ die dan kan gaan huilen... vorige week al toen ik bij de huisarts mn veraal moest doen(afgaan!!!)! ow ik hoop zo voor je dat het snel gaat!!!   en dat van die schoonzussen.... GRRRRRRRRR......irritant he? gewoon die oogkleppen ophouden hoor....en jouw tijd komt nog wel!!!!

heel veel succes
liefs cenn

geeft tog niks joh... bericht blijft wel staan ja... !?
ben je inmiddels al weer na de gyn geweest? of ben ik nu heel snel hihihi?

als je mn mailadres wilt: cenn4you@hotmail.com !!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan