Ben alweer een huilebalk!

A

Anoniem

Guest
Dacht ik net de zwangerschapshormonen af te zijn... Sinds een maand of 2 huil ik om alles (en nee, ik ben niet weer zwanger). Als Ilse de Teletubbies zit te kijken (het zonnetje lacht, de lucht is blauw, Teletubbies kom maar gauw) dan zit ik al op de bank te brullen, belachelijk natuurlijk! Ben weer net zo'n emotionele muts als toen ik nog zwanger was!!! Hebben meer mensen daar last van?! Ik  snap echt niet waar het vandaan komt. Het gaat vast wel weer over, maar ben wel benieuwd of er meer zijn met deze rare tik!

Groetjes, MvIlse

hey

ik moest wel lachen om je verhaal
en kreeg gelijk tranen in mijn ogen
vraag me niet waarom
misschien hebben de teletubbies een hoog huil gehalte

groetjes een mama die hier eigenlijk niet hoort

haha, je bent echt niet de enige hoor, zoek maar eens terug, er zijn al meerdere topics over geplaatst.

ps, hier gaat het wel weer maar ik had het vorige maand heel erg. Van verdriet, verwerking en ook geluk ...

Sja, ik heb het ineens ook.....
Vorige maand heb ik niet gereageerd omdat ik er geen last van had, maar nu....
Kijkt iemand van jullie wel eens naar de Gilmoregirls? Nou.......gisteravond heb ik de hele tijd gehuild! Belachelijk gewoon!!!

Liefs Annet

HAhahahaha silly girls (goed bedoeld hoor)! Als het nou nog bij een waargebeurd verhaal is, maar de Teletubbies??

Ik heb er geen last van en zou dan ook niet weten wat me overkwam...
Moet je nagaan wat zo'n zwangerschap wel niet allemaal met je doet!!!

Liefs Jenneke

Hoi hoi,

Ik kijk ook naar de gilmore girls maar daar ga ik niet van huilen maar wel als mensen lieve dingen zeggen haha. Dan schiet ik meteen vol. En ik huilde eerder eigenlijk niet zo snel maar sinds de zwangerschap is het echt erg haha.

Maar laat je tranen lekker gaan hoor, als het oplucht is het alleen maar fijn.

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan