Ben bang dat het niet goed is gegaan....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanacht in alle hevigheid ongesteld geworden. Ik heb zo ontzettend veel pijn gehad, niet normaal. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Het begon vanacht met een kramp, die heeeeeeeeel lang aanhield. Heb echt uren wakker gelegen. Het werd dus niet minder, maar af te toe juist erger. Heb de hele nacht van de pijn liggen huilen en kon mijn niet ontspannen. Vanochtend een test gedaan, hier verscheen na een tijdje een heeeel licht streepje. Het was een test van Matcare, heb ik vaker licht positief mee getest, dus echt goede ervaringen heb ik er niet mee. Ben bang dat het dus heel vroeg mis is gegaan. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Weet wel zeker dat we door zijn naar de volgende ronde....

hoifleur,
 wat erg voor je het inderdaad als of het mis is gegaan is het misschien een idee om de ha toch even te bellen.
ik hoop dat je snel zwanger bent.

dikke kus angela

Hoi Fleur,

Wat een ontzettend vervelend verhaal! Met zoveel pijn en bloed verlies klinkt het inderdaad alsof er iets is mis gegaan. Wat erg.
Het is een moeilijke troost waarschijnlijk, maar de kans is groot dat er iets niet goed was en dat de natuur zelf heeft ingegrepen. Klinkt hard misschien, maar beter nu dan in een later stadium.
Blijft natuurlijk heel erg verdrietig en ik wil je daarom ook heel veel sterkte wensen.
Het is toch een stukje verlies. Ik hoop dat je thuis en op dit forum een beetje steun kunt vinden! Heel veel sterkte Fleur!

hoi fleur,

wat ontzettend rot voor jullie!!! Ik denk inderdaad ook dat het niet zo mocht zijn.
Neem voor de zekerheid even contact op met de HA.

Heel veel sterkte van ons gewenst.

liefs mamabinck.

Hoi Fleur,

Wat vervelend voor je. Toch gebeurt het vrij vaak hoor, dat een eitje wel bevrucht wordt, maar niet innestelt. Meestal merk je het dan niet omdat je gewoon ongesteld wordt, maar soms kan het wat heftiger zijn dan een normale ongi. Daarom wordt ook afgeraden om heel vroeg te testen, omdat de kans zo groot is dat je toch ongi wordt. Maar leuk is anders. Succes in de volgende ronde!

groetjes,
Ikke mv 1

Hee Fleur!

Wat balen zeg....
Ik zou ook wel even langs de HA gaan als ik jou was.

Succes en sterkte...

Liefs, Mar

Bedankt voor jullie reacties! Reageer zelf wat laat, maar heb nog steeds geen internet thuis en op het werk is het zo druk! Ik ben niet naar de dokter geweest, omdat ik eigenljk de dag erna bijna geen pijn meer heb gehad. Is het nodig alsnog de dokter te bellen? Of kan het verder geen kwaad? We gaan door naar de volgende ronde! Over een week of 2 weer mijn eisprong, we gaan er met volle moed weer tegenaan! Ben nu nog steeds wel verdrietig, hoewel ik natuurlijk niet zeker weet of het een mk is geweest. Maar lijkt er wel op...... het heeft helaas niet zo mogen zijn.....

Bedankt voor jullie steun!

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan