ben bang dat mijn baby doof is???

hoi

jou kindje heeft toch na een paar dagen na de geboorte een hoor test gehad?
mischien is ze nog te jong om te reageren ik weet wel dat het bij mijn jongens in het begin ook niet was maar de hoor test was goed. bij kindjes gingen na 3 maanden ook met rammetjes spelen toen begonnen ze ook te reageren op rammeltjes.

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05
 
hoi,
De gehoortest een paar dagen na de geboorte is toch heel betrouwbaar heb ik begrepen.
Ik zou het gewoon eens bespreken op het consultatiebureau. Misschien kunnen ze nog een test doen als je het echt niet vertrouwd.
Maar waardoor heb je het idee dat er sprake is van doofheid?
Mijn dochter is nu 2 maanden en reageert ook nog niet echt op geluidjes, ze is meer gefocusd op wat ze ziet. Wel schrikt ze als een deur wat hard dicht gaat. Dat zou je ook nog kunnen bekijken, hoe jouw kindje reageert op een hard geluid.

succes.
groetjes natasja, moeder van Isa
http://isalagemaat.rozemuisjes.nl/
 
Volgens mij zijn ze dan nog te jong om alles te kunnen vatten. Isa heeft een uitgebreide gehoortest gehad met elektronen om te kijken of ze geen beschadiging had na haar lange tijd in het ziekenhuis met beademing en zuurstof

groetjes monique
 
hoi ,,,,,,,,,,,,,,,

Maak geen zorgen, mijn kindje was ook zo, en ik dacht ook dat ze doof ook was omdat ze niet ook ging reageren en als ik haar roept of geluiden maken kon ze ook niet reageren, mijn dochter is nu 6,5 maanden, en ze hoort heel goed.
Zij is nog klein, dus maak geeb zorgen.

Groetjes,,,,,,,,,,,,,
Rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Terug
Bovenaan