ben bang om weer een test te doen en dat ie weer negatief is.

A

Anoniem

Guest
Ben nu 3 dagen overtijd en zit zwaar te denken om een test te doen, maar ben bang dat ie weer negatief is.
We hebben al een dochtertje van 1 jaar , maar daar hebben we ook twee jaar over gedaan en heeft de nodige testen gekost , maar ja ik denk niet dat ik eronderuit kom.

Hoi Cindy,

ik ken het gevoel, bij onze dochter Ninthe* durfde ik op een gegeven moment ook geen test te doen.
Ik heb de laatste keer ook anderhalve week gewacht met testen.

Liefs Randy

ja kan me voorstellen dat je het nu nog niet wilt doen!
maar mss ben je wel gewoon zwanger...

Goedemorgen allemaal,
Vandaag opgestaan en de is nog steeds niet gekomen (gelukkig) ,vind het wel spannend worden , ben nu 4 dagen overtijd.duimen , duimen, maar.

Ha Cindy,

Ik heb zelf nadat ik voor het eerst overtijd was -echter na een innnestelingsbloeding waarvan ik dacht dat het mijn menstruatie was - ook 5 dagen gewacht, maar als ik jou was zou ik toch echt een test doen. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en ben alweer een tijd bezig (1 jaar) en ik heb mijn NOD op 4 maart. ALs ik overtijd raak, durf ik ook niet te testen hoor dus ik snap het heel goed dat je nog wacht. Je bent zo bang voor die teleurstelling maar het laat je ook niet los.

Ik las overigens onlangs op internet dat er testen zijn die heel gevoelig zijn en je al 6 dagen (!) voor je NOD kunt doen. Ik weet overigens niet of dat klopt want heb ze zelf nog nooit gebruikt (matcare.nl, de ultratesten) Ik vraag me overigens af wie daar ervaring mee heeft.
Ik duim voor je dat het positief is!
B

nou,heb toch maar besloten om vanmiddag een test te gaan kopen,
dus?dan maar.

heb een cb test gedaan en die gaf een   -   aan ,dus wachten we maar af .

Terug
Bovenaan