Ben bang voor weer een miskraam.

Hoi allemaal,

Ik ben vanaf vandaag 6 weeken zwanger van mijn tweede eigenlijk derde kindje.
Toen ik voor het aller eerst zwanger was was ik ongeveer 7 weeken zwanger en dat volgde in een miskraam.
Nu ben ik weer zwanger en bang dat het weer zal gebeuren.
De 24 ste deze maand ga ik voor het eerst na de gyneacoloog voor een echo dus over 2 weken.
Dat duurt me gewoon te lang ik wil nu weten of alles goed gaat en of het hardje klopt en zolang ik dat niet weet blijf ik me zorgen maken.
Zo voor de rest voel ik me goed,ben af en toe misselijk en heb veel zin in lekker dingen,heb een beetje gevoelige tepels en mopper veel.
Zijn hier ook mensen die nu zo zitten als ik,graag wou ik met die mensen die dat ook mee maken in contckt komen om er regelmatig mee te babbelen.
Ik het er met mijn man erover gehad maar hij berijpt het volgens mij niet hoe ik me soms voel.
Dus vandaar deze vraag zijn er meiden die dat nu ook mee maken?

Groetjes en veel liefs
Mamma Regina.
 
Hoi, kan me goed voorstellen dat je het heel eng vindt, zeker omdat het de eerste keer is misgegaan. Misschien kun je vragen of je eerder een echo kunt krijgen, ik dacht dat ze dat soms wel deden als je al een miskraam had gehad? Aandringen hoor, het is jouw lijf!
Verder toch proberen je niet te druk te maken (weet ik, makkelijk gezegd!). Zolang je geen bloed verliest en buikkrampen hebt, moet het toch goed zijn? Maar ik zou toch nog even flink aandringen bij je vk, dat je graag eerder een echo wilt. Ze moet toch snappen dat je je extra druk maakt. Succes!!

groetjes, Maria2
 
hoi ik ben nu bijna 7 weken zwanger en krijg pas een echo als ik 12 weken ben ,ik baal hier van ik wil alleen zeker weten of het hartje klopt maar de verloskundige zegt dan zul je echt moeten wachten tot je de echo krijgt , ik wil gewoon nu een echo
 
hoi anita zolang er geen medische indicatie is krijg je 1 of 2 echo's tijdens je zwangerschap jammer maar helaas
mama regina ik begrijp heeeel erg goed hoe jij je voelt ik heb ok eerder n miskraam gehad en heb me ook t zelfde gevoeld ik kan helaas niet toveren dus misschien zou je kunne proberen om je gedachten ergens anders op te richten dat t idee dat het niet goed zou kunne zijn deze keer ?? en dat is heeeeel erg moeilijk maar je maakt je zelf helemaal nuts van binnen
 
Hoi regina,ik ben inmiddels ruim 8 weken zwanger.Dit is mijn derde zwangerschap waarvan de tweede is geeindigt in een miskraam.Ben net als jouw ook wel een beetje onzekermaar heb afgelopen woensdag een echo gehad en daaruit bleek dat ik al 8weken zanger ben en alles zag er gelukkig goed uit.Maar er is wel duidelijk bij verteld dat het geen garantie geeft dat het niet nog een keer mis kan gaan.
We gaan gewoon van het goede uit toch?
Ik wens je veel sterkte en hoor vast nog wel wat van je..
groetjes anita
 
Hoi Regina, dat heb ik ook gehad. Die eerste maanden zijn voor iedereen al een onzekere periode maar helemaal als je al een keer een miskraam hebt meegemaakt. Wij hebben met 8 weken een echo gehad omdat het vorige keer met 5 weken waarschijnlijk al misgegaan was (en we wisten het pas bij 12 weken door een echo). Daarna bleef ik echter onzeker omdat het na 8 weken ook nog best verkeerd kan gaan. Het is echt een kwestie van afwachten, maar ik had in die tijd graag een echo-apparaat naast mijn bed gehad om elke dag even te kunnen kijken...
Het gaat nu overigens allemaal hartstikke goed (ben nu bijna 30 weken).
Sterkte nog de komende tijd!
 
Allemaal heel herkenbaar!!!!!
Mijn eerste zs eindigde met 6 weken en 5 dagen. 'k Ben nu 5 weken en 3 dagen......Gelukkig krijg ik 27 mei ('k Ben dan precies 7 weken) een echo en mag ik 3 juni ....een weekje later naar de gyn......Dit is trouwens allemaal omdat ik een medische indicatie heb. Maar ik voel me ook zo onzeker als wat en ben telkens bang dat het weer mis gaat.......Sterkte

Groetjes Marjolein
 
Terug
Bovenaan