ben bang

hallo allemaal ik ben 21 en sinds afgelopen december gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend heel graag een kindje samen willen.tot nu toe is het nog niet gelukt ik word gewoon ongesteld.mijn vriend heeft al kinderen en nou ben ik heel bang dat er iets mis met mij is misschien klinkt het heel stom en moet ik niet zo ongeduldig zijn maar toch.
misschien moet ik nog wat geduld hebben en mij niet zo druk maken ik vraag me af of ik de enige ben?

Hoi Claudia,

Eigenlijk hoor ik hier niet, maar ik vind het ook leuk om hier nog eens mee te lezen...

Ik had dat ook, was bang dat er iets mis met mij zou zijn...Maar nu, na anderhalf jaar (ik weet het, dat is lang, maar er zijn vrouwen waarbij het nog langer duurt en er zijn vrouwen die zo zwanger zijn) ben ik toch in verwachting. Ik denk ook dat het de stress was, elke keer hopen dat de ongi uitblijft.
Dus er is nog geen reden tot paniek hoor...

Liefs Mariska 2

Hoi Claudia,

Meid maak je niet druk hoor, vanaf december is relatief kort, dan kan er nog van alles gebeuren.
Ben zelf inmiddels twee jaar bezig en we blijven hoop houden!!

Veel succes!
Liefs,
Joan

bedankt meiden dat had ik net even nodig ik weet wel misschien ben ik ook wel ongeduldig maar ja je weet nooit ik heb deze mnd pas echt voor het eerst geteld en als het goed is heb ik 10 april mijn ovulatie gehad dus dat word weer afwachten duimen jullie voor me. mariska ik ben hartstikke blij voor je ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt met jou en je kindje en wens jullie alle geluk en liefde toe en joan ik zal voor je duimen en hoop dat je wens snel in vervulling zal gaan.
bedankt dikke kus

Terug
Bovenaan