Ben bang..

Dat ik jullie ook moet verlaten..
Ik vloei vandaag toch best veel helder rood bloed hoor.
Nu vloei ik al 3 week, maar ben bang dat het nu uitloopt op een miskraam.
Naar de VK gaan heeft geen zin, want daar ben ik gisteren net geweest..
De zwangerschap is te pril voor een kloppend hartje, dus we weten gewoon niet of het vruchtje intact is, maar ik ben er bang voor. Ik voel me nu dus niet bepaald happy. Het is ons blijkbaar niet gegund.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Bibi

Hoi,
Ik kan kan voorstellen dat je je behoorlijk k*t voelt. Maar er is nog hoop. Een vriendin van mij heeft het ook gehad, maar toch het kindje behouden. Het kan ook dat het een tweeling is geweest en er nog 1 is blijven zitten. Veel sterkte met afwachten.

Groetjes Linda

Hoi Bibi,

Ik kan me voorstellen dat je nu bang en onzeker bent, als je zekerheid wil zou ik een inwendige echo laten maken(bij VK of gynaecoloog), dan kunnen ze in elk geval wat meer zeggen.

Sterkte ermee,

Groetjes, Yvette

hoi bibi,

jeetje meid, wat een onzekerheid!
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent zo he....
het enige wat ik kan zeggen, is wacht nog even af.. hoe moeilijk dat ook is.

sterkte meis!

x jacqy

Hoi meiden,

Inmiddels is het vloeien weer gestopt sinds gisteren halverwege de dag.. Dus ik heb nog hoop..

Yvette: Ik heb woensdag nog een echo gehad en omdat het een hele prille zwangerschap is, kan de VK gewoon nog niets zien. Nog te vroeg voor hartactie. Dus het wordt puur afwachten.

Vind het wel doodeng.. Mijn man zegt dat het allemaal goed komt. Voor hem voelt het goed aan, dus ik moet zijn gevoel maar zoveel mogelijk opvolgen.

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Ik wist wel dat je naar de VK was geweest, maar niet dat je ook een echo had gehad en dat het nog te vroeg is voor hartaktie te kunnen zien. Fijn dat het vloeien is gestopt, hopelijk is dat een goed teken.

Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op zekerheid,

groetjes, Yvette

Het gaat nog steeds goed.. Nog niet meer gevloeid..
Zou het toch het laatste zijn geweest??

Helaas moet ik pas 23 januari weer naar het ziekenhuis voor een echo.
En dat wachten he.. dat duurt zo lang!!!

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan