Ben bang......

......dat het mis is. We hebben afgelopen maandag een echo gehad waarop wel duidelijk een vruchtzakje met vruchtje te zien was, maar nog geen hartactiviteit. Dit zou overeen kunnen komen met een zwangerschap van 6 weken, dan zou ik dus 1 week minder ver zijn, dit zou op zich allemaal nog kunnen (ik had ook pas 2,5 weken geleden een positieve test).
Nu is het echter zo dat ik sinds maandag steeds meer ga vloeien. In eerste instantie dacht ik nog dat het van de inwendige echo was, maar nu lijkt het toch wel erg veel op een menstruatie. Ik heb verder geen buikpijn, ben 's ochtends nog misselijk en ook een test gedaan die nog positief is, maar toch ga ik uit van het ergste, want dit bloedverlies lijkt me niet normaal. Heb ik ook niet gehad bij mijnvorige twee zwangerschappen.
Ik heb maandag weer een echo, maar ik ga ervan uit dat het mis is,
iemand ervaring?

groetjes

Hoi,

Heb hier zelf geen ervaring mee, maar als ik jou was zou ik gewoon even de VK bellen. Daar zijn ze voor en daar worden ze voor betaald. Dan kan je mogelijk vanmiddag nog even langskomen en dan heb je zekerheid, of ze kunnen je gerust stellen.

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Meid wat een vervelend bericht. Ik hoop dat het natuurlijk allemaal goed komt, maar kan me je angst goed voorstellen. Volgens mij zou ik ook gewoon de verloskundige bellen voor een extra echo afspraak. Bij Deedee leek het eerst ook mis te gaan, maar daar is het vloeien toch weer aardig gestopt geloof ik. En nu lijkt het nog steeds oke te zijn. Ik hoop voor jullie allebei dat het goed gaat komen! Blijf nog wel hoop houden he!

Heel veel sterkte nu!

Liefs mij

Hoi hoi,

Erg he, als je bloed verliest? Dat is nooit leuk. Ik zou ook de vk bellen zodat je zekerheid hebt.
Bij mijn zwangerschap van Sven heb ik in het begin zeer heftige bloedingen gehad, met stolsels en al. Uiteindelijk hebben we toch een mooie zoon gekregen.
Als je geen krampen hebt, hoeft bloed niet altijd te duiden op een miskraam.
Maar ik zou het toch zeker na laten kijken.
Heel veel sterkte en laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007, zwanger van nr. 2

Ik heb ook een erge bloeding gehad met krampen en al.
Ook de verschijnselen bleven nog steeds.
Bij het geboortecentrum waar ik als eerste ingeschreven was lieten ze me rustig nog 2-3 weken en dan moest ik een test gaan doen en als het dan (pas) wat was kon ik een nieuwe afspraak maken.
Gelukkig hebben we hier nog een verloskundige praktijk, na 2 dagen gebeld en die hebben me zo goed geholpen! Mocht al snel heen om te kijken hoe het ervoor stond.
Een test doen heeft niet altijd effect omdat de hormonen nog in je lichaam zitten en de test dus positief kan zijn. Daarom heb ik niet durven testen omdat ik mezelf niet gek wilde maken voor het geval dat.
Ik zou gewoon opbellen, met de stress rond blijven lopen is in "ons" geval niet goed. En ik hoop ook niet dat mijn wondertje hier last van heeft gehad.
Gewoon bellen, daar zijn ze voor.

Hoop dat je je er een beetje doorheen kan slaan, de onzekerheid is verschrikkelijk.
Ik ben door dat eerste telefoontje al best gerustgesteld, dus gewoon doen!

Groetjes
Deedee02

Terug
Bovenaan