......dat het mis is. We hebben afgelopen maandag een echo gehad waarop wel duidelijk een vruchtzakje met vruchtje te zien was, maar nog geen hartactiviteit. Dit zou overeen kunnen komen met een zwangerschap van 6 weken, dan zou ik dus 1 week minder ver zijn, dit zou op zich allemaal nog kunnen (ik had ook pas 2,5 weken geleden een positieve test).
Nu is het echter zo dat ik sinds maandag steeds meer ga vloeien. In eerste instantie dacht ik nog dat het van de inwendige echo was, maar nu lijkt het toch wel erg veel op een menstruatie. Ik heb verder geen buikpijn, ben 's ochtends nog misselijk en ook een test gedaan die nog positief is, maar toch ga ik uit van het ergste, want dit bloedverlies lijkt me niet normaal. Heb ik ook niet gehad bij mijnvorige twee zwangerschappen.
Ik heb maandag weer een echo, maar ik ga ervan uit dat het mis is,
iemand ervaring?
groetjes
Nu is het echter zo dat ik sinds maandag steeds meer ga vloeien. In eerste instantie dacht ik nog dat het van de inwendige echo was, maar nu lijkt het toch wel erg veel op een menstruatie. Ik heb verder geen buikpijn, ben 's ochtends nog misselijk en ook een test gedaan die nog positief is, maar toch ga ik uit van het ergste, want dit bloedverlies lijkt me niet normaal. Heb ik ook niet gehad bij mijnvorige twee zwangerschappen.
Ik heb maandag weer een echo, maar ik ga ervan uit dat het mis is,
iemand ervaring?
groetjes