Ben begonnen met TARWEKIEMOLIE CAPSULES

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik heb vandaag Tarwekiemolie capsules gekocht bij de Kruitvat € 2.29  als ik het allemaal moet geloven is dit het middel om snel ZWANGER te worden (en dat willen we toch allemaal )

na 8 maanden vind ik het wel tijd worden om dit te proberen,

als jullie hier wat meer over weten lees ik dat graag.  

Succes allemaal  

LIEFS Didi xx

Ik ben vorige maand begonnen met die pillen te slikken en ik  ben nu 2 dagen overtijd! Hopelijk natuurlijk zwanger maar ik doe pas morgenochtend de test. Als het blijkt dat ik zwanger ben raad ik die dingen iedereen aan. haha

Succes met zwanger worden.

Liefs,
Dompy

Hoi Didi,

Ik ben sinds vandaag begonnen met tarwekiemoliecapsules. (ook van de kruidvat)
Sinds een maand of twee zit ik op dit forum en heb  al heel wat meiden zwanger 'zien' worden na het gebruik van dit middel dus.................toeval of wondermiddel??
Verder weet ik er ook niet zoveel van maar we houden elkaar op de hoogte oke?!
Succes de komende maand!

Liefs Fem(mi)  

Hoi hoi!

Ik ben sinds maandag begonnen met deze capsules, ook van het kruidvat, omdat iedereen het er hier over had...mijn NOD is alleen al morgen of in het weekend (heb nog nergens last van.....hoop hoop...)dus de uitwerking van de capsules zijn dan nog te kort om deze cyclus te bepalen...afwachten maar!!!
Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!!
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi,

Ik zit nu zelf in ronde 4 en ik ben sinds 2 weken ook begonnen met deze capsules. 15 april is mijn NOD, dus ik moet nog even afwachten. Ben erg benieuwd.

Hoi allemaal,

Nou ik lees ook wat positieve verhalen over die tarwekiemoliecapsules! Ik ga ze meteen morgen halen. Als het dan toch homeopatisch is?!?!

Ik hoop dat het bij ons ook allemaal goed gaat werken!

Heitje

Terug
Bovenaan