ben benieuwd naar jullie babykamertje!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik ben erg benieuwd naar jullie babykamertjes!
ik zal die van ons vanavond ook even met een foto erop zetten!

hij is erg mooi geworden vind ik zelf, maar ik zou graag nog wel wat ideetjes willen opdoen..... vandaar mijn vraag!

xxx Snoopy

Wij zijn nog druk bezig met de kinderkamer.

Krijgen a.s. donderdag   de spulletjes. Mijn man heeft zich de afgelopen 2 weken kapot geschilderd. Ik had namelijk  de leuke idee bedacht om een muur in vlakken en banen te verdelen en deze in 4 kleuren te verven (versta: laten verven :)). maar al met al het is hem stikgoed gelukt. vorig weekend heeft hij laminaat gelegd. laat de meubeltjes enzo maar komen, dan kan ik lekker verder gaan met inrichten en opleuken. Als het klaar is zal ik zeker een foto plaatsen. ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.
De meeste kennissen vinden de muur nml niet zo leuk, maar zij zijn weer van die mensen die uitgaan van de gezegde "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
Ik vind het daarentegen nu al prachtig.

ik heb geen kamer over dus de baby komt naast mijn bed te staan

ik heb de commode binnen gehad maar heb nog geen puf gehad om het in elkaar te zetten pffffff me zus is op vakantie en die komt vrijdag terug ik denk dat ik wacht tot ze er is dan kan ze me helpen haha

als alles klaar is zal ik het ook op de foto zetten

liefs cora

Dit is 'm van ons!

Lang leve Babydump & Ikea!

Hier is ie nog niet helemaal af trouwens, maar heb je iig beetje indruk!

Groetjes G.

Hai hai!

Wel leuk om elkaar's babykamertjes te kunnen bewonderen.
Daarom nog een paar pics van de onze...

Groetjes Marleen

Hallo allemal

Hier ook kamertje voor onze kleine. Dat is onze 2de kindje en onze dochter heb al de groote kamer gekregen en deze kindje krijg die wat over is gebleven.Zo als jullie kunnen zien is het een heel klein kamertje maar wel gezellig. Moet nog wat klein dingetjes kopen om de kamer nog mooi versieren maar zo zit het nu uit.

hoi hoi  

ik ben van het december forum   maar zag toevallig je oproepje staan
dit is de kamer van me zoontje op het moment maar zoals je ziet ben ik al aan het schilderen inmiddels ben ik al weer een stuk verder maar het wordt dus een prinsessen kamer   dus spullen die de staan en meubels gaan naar de andere kamer en onze dochter krijgt dus witte meubels

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan