Ben benieuwd...

Hallo aanstaande mama's

Ik ben nu 31w3d zwanger van ons tweede kindje.Mijn zoontje is geboren d.m.v een keizersnee i.v.b met een stuitligging.Dit kindje ligt tot nu toe ook in een stuit.Volgend de vk kan hij nog wel draaien, maar omdat onze zoon ook zo lag, is er meer kans dat dit ook een stuitkindje wordt.
Zou het op zich niet zo heel erg vinden als het weer een keizersnee wordt, het is me toen wel mee gevallen.
Ik moet sowieso in het zh bevallen i.v.b met de vorige keizersnee, en draag de srteptokokkenbacterie bij me.
Ik moet dus vanaf 36 weken op controle in het zh!
Was benieuwd of er moeders zijn die ervaring hebben met 2 keer een keizersnee, of 2 keer in kindje wat in stuit ligt.

Groetjes Anies

Geen ervaring mee twee keer stuit. Mijn oudste lag wel in stuit, is met een gewone bevalling geboren. De tweede lag wel goed.
Veel succes met je bevalling!!!

Hoi Anies. Ik heb er geen ervaring mee. Maar denk reageer toch even om je door te geven dat er weer een via IUI zwanger is geraakt. Ik hoop dat je me nog kent van het topic start IUI. Ik weet sinds 31 augustus dat we zwanger zijn. Ik heb nog vaak zitten zoeken om te zien hoe het met je ging
Dus jij loopt alweer richting het einde van je zwangerschap. Is het meegevallen of niet. Succes verder en misschien tot snel.
Groetjes Linda. (5 weken zwanger IUI nr 5)

Terug
Bovenaan