Ben benieuwd....

Ben eens benieuwd wie van jullie de kleintjes al in de buggy hebben zitten of lekker mee op de fiets...
Op een gegeven moment is t wel leuker fijner om te veranderen.Kun je meer doen,lekker met de fiets fietsen enz.
Onze kleine meid is zowat zes en halve maand oud,kan best wel goed zitten.Maar toch hoor - lees je wel eens dat t beter is om met wat latere leeftijd te veranderen naar buggy enz.
Ben eigenlijk wel een beetje van plan t gewoon te proberen,want ja soms moet je dr zelf achter komen van hoe wat waar,want ni ieder kindje is t zelfde.

Tygo is bijna 7 maanden en zit sinds 2 weken in de buggy! Hij vind het geweldig! En wij ook....

Hij zit nog niet zelfstandig dus met fietsen wil ik daar eigenlijk een beetje op wachten!

Groetjes

Stan zit sinds vandaag in de buggy. Hij kon al een paar weken echt zelfstandig zitten, dus vond het eens tijd worden. De reiswieg gebruiken we trouwens al lang niet meer. Heb hem de laatste tijd vooral in de maicosi op de wagen gehad.

Hij vind het helemaal super, en wij ook idd!!!!

liefs

Ze is nu 7 1/2 maand oud en zit nu ruim een maand in de buggy, maar wel een beetje op een ligstand (ik hoorde dat dat nu nog beterder was voor het ruggetje...) Ze kijkt haar ogen echt ui!

Geweldig!

Ze zit ook goed, maar ik merk dat ze nog wel wat wiebelig is als ze bv in de kinderstoel zit..
Dus ik wacht nog even met de fiets...maar ik kan stiekem niet wachten.
Lijkt me zo leuk!

Ik neem Warren eigenlijk voorsl overal in de draagdoek mee naar toe, we wonen 3 hoog en ik ben een beetje klaar met al het gesjouw...
Ik fiets zo ook met 'm, heerlijk! Voor de langere fietsafstanden hebben we de bakfiets waar nu nog de maxicosi ingaat, vanaf 8 maanden hebben we een speciaal stoeltje voor 'm.

Als ik boodschappen doe zet ik ook de maxicosi op het onderstel, de zonnekap van de wandelwagen inzet is stuk (maar krijg gelukkig binnenkort gratis een nieuwe) en zonder zonnekap in de zon vindt meneertje écht niet fijn... Misschien toch ook maar een zonnebrilletje bij de Prénatal voor 'm kopen.

Een buggy hebben we nog niet, maar ik ben al wel aan het rondkijken. Nog tips?

X
Evje

Wij hebben vorige maand de reiswieg opgeborgen in de berging. Dus we hebben nu de wandelwagen inzet. Wij hebben een Mutsy-kinderwagen, en daar kun je de wandelwagen nog helemaal plat doen, dus ligt dan neit heel anders als de reiswieg. Maar meestal zetten we hem wel rechtop, want Julia wil graag veel zien, en als ze slaapt doe ik hem plat.

Maar ook ik gebruik voornamelijk een draagdoek. We wonen in een druk stuk van de stad (arnhem) en met de draagdoek kan ik makkelijk in de bus. En Julia en ik vinden dit veel gezelliger!

Fietsen doen we nog niet, want ze zit nog niet heel stevig. Ik heb wel dit weekend met mijn nieuwe fiets opgehaald!

Terug
Bovenaan