Ben benieuwd.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We mogen straks voor naar het zh voor de meting we zijn zo benieuwd! Zal het eitje gegroeid zijn of is mijn eisprong al geweest...... Spannend!

Heb sinds gisteravond lichte steekjes bij mijn eierstokken en wel wat slijm maar nog niet die klodder hahahahah dus denk dat het eitje er nog zit.

Ga toch nog wel even vragen hoe het nou kan dat die pcos nou ineens verdwenen is. Het enige wat ik kan bedenken is dat de eitjes zich hebben opgehoopt omdat mijn cyclussen zo raar waren en nu het weer op orde is ze weer verdwenen zijn dus volgens mij geen pcos geweest...... Maar ja ik heb er niet voor geleerd ;-) heb alleen nu wel zoiets van als het kan verdwijnen kan het dan ook weer ineens terugkomen? Als deze cyclus goed gaat moeten we weer 3 maanden zelf aan de klus en met pcos is dat een soort van zinloos.........

Benieuwd wat we straks gaan zien/ horen!

Fijne dag allemaal

Spannend! Laten we hopen dat alles voor jullie nu een keer van een leien dakje gaat!

En of het zomaar kan verdwijnen... Dat lijkt mij niet... Tenminste, na eea lezen klinkt het mij niet in de oren alsof het zomaar kan verdwijnen... Ben benieuwd naar het antwoord van je gyn!

Liefs Daisy

Oh dat is spannend!!! Ik dacht vanmorgen al aan je en ben nu meteen gaan kijken op het forum!!,

Spannend spannend!! houdt je ons op de hoogte???

Ik hoop ook dat we nu weer goede dingen krijgen na alle vervelende dingen vd afgelopen maanden!

Ik denk dat ik helemaal geen pcos had achteraf omdat ik ook weinig andere kenmerken heb en mijn cyclus met 5 weken eigenlijk helemaal niet raar is. We zullen zien!

Wat lief Mascha! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte

Ik denk ook niet dat je pcos hebt/ had. Maar hetzelfde als ik! Follikels die niet goed doorgroeien tot mooie eitjes, of niet op tijd doorgroeien ten aanzien van je cyclus. Dus op dag 14 geen mooi ei hebben van een bepaald aantal mm.
Als het nu goed genoeg gegroeid is dan heb je geen clomid nodig! Wann was de laatste meting? op welke dag van je cyclus zat je toen en hoe groot was je eitje toen?

Ik denk ook idd niet dat ik pcos had want dit verdwijnt namelijk niet ineens! Ga straks meteen maar even langs de balie vd gyn om een belafspraak te maken.... Ben toch wel benieuwd hoe het zit. In januari hebben we echo gehad waarop pcos te zien was...... Heel veel eitjes in de vorm van een ketting. Afgelopen woensdag eerste meting gehad en had rechts een mooi eitje van 12 mm nu dus 5 dagen later dus grote kans dat hij nu weg is of in ieder geval bijna groot genoeg voor de eisprong. Heb geen idee hoe hard ze groeien hahah. Maar we moesten vanaf vrijdag aan de klus omdat er een kans was dat mijn eisprong was, dus dat hebben we braaf gedaan ;-)

Als er bij het bloedprikken uitkomt dat mijn eisprong goed was dan mag ik zeker geen clomid want ik zit zo ie zo met mijn cyclus van max 5 weken op de grens.......

Als je meting een week geleden12 mm was, dikke kans dat het goed is gegaan!
Bij mij groeiden ze niet door, dus rond de 10-11 mm bleven ze steken.

Nou laat het maar snel weten!!!

Terug
Bovenaan