Ben beschermzeiltje voor op matras kwijt

Wij hebben een pakket van cz gekregen en uitgepakt. Kraamhulp adviseerde alles in een doos te laten.Nu kunnen we alleen het zeiltje voor onder je eigen matras (voor mocht in bed je vliezen breken) niet vinden. Hoe hebben jullie dat opgelost? Datum komt steeds dichterbij en ik wil mijn matras beschermen. Hebben jullie nog crea ideeen? Of tips wat in voor in de plaats kan halen?
Alvast bedankt
x

hoi hoi!
Ik heb bij de action een waterdichte (wel ademende) molton gekocht, kost rond een tientje, ligt er aan welke maat natuurlijk. Ik slaap er al weken op omdat mijn borsten al met 25 weken zijn begonnen met lekken..
Maar ik vind dit wel ideaal, omdat dit helemaal als een hoeslaken om je matras zit kun je er ook niet langslekken als je vliezen breken..
succes!

ik gebruik het zeiltje uit het kraampakket ook niet, ik heb bij de hema een matrasbeschermer gekocht die waterdicht is, ook ongeveer 10 euro. Ideaal. Geen gezweet, gekraak etc. Het is ook handig dat je het gewoon kan wassen, zo'n zeiltje vond ik echt niets.....

Mijn broertje plast nog in bed dus mijn moeder heeft een aantal van die zeiltjes die wel ademen en die je ook gewoon kunt wassen dus heb er daar 1 van in mijn bed gelegd. Die in het kraampakket zat was van plastic en dan ga ik gigantisch zweten en woelen dus dit was voor mij een betere oplossing.

Mijn broertje plast nog in bed dus mijn moeder heeft een aantal van die zeiltjes die wel ademen en die je ook gewoon kunt wassen dus heb er daar 1 van in mijn bed gelegd. Die in het kraampakket zat was van plastic en dan ga ik gigantisch zweten en woelen dus dit was voor mij een betere oplossing.

Hoi,

ik heb een tijdje geleden een matrasbeschermer aangevraagd (was een gratis proefverpakking) voor kids. Zag ze echter ook bij het kruidvat liggen. Deze beschermer gaat bij ons op het logeerbed (waar ik ook regelmatig naar verhuis als ik weer eens niet kan slapen...
Volgens mij zou je een matrasbeschermer echter ook moeten kunnen krijgen bij de apotheek of zo, prenatal, etos? Er zijn nl ook mensen die geen kraampakket van hun verzekering krijgen en alles los moeten kopen.

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan