Hallo
Ik heb ff een vraagje.
Met 28 weken heb ik een pret echo gehad (3D).
En toen werd mij verteld dat de navelstreng om haar nekkie zat.
Ze vertelde me ook dat ik er wel van uit kon gaan dat ze word geboren met de navelstreng om haar nek.
Dat maakt me echt wel bang, sinds ik dus weet dat dit het geval is.
Nou hoor ik af en toe ook verhalen, dat er soms een knoop in de navelstreng kan komen.
Nou dat moeten ze dan juist mij weer gaan vertellen, waar door ik helemaal van de rel raak.
Nou ben ik dus juist ook bang dat er streks een knoop in de navelstreng komt te zitten,
waar door mijn meisie straks niet goed genoeg zuurstof binnen krijgt.
Ik ben gewoon erg bang dat er straks wat met haar gebeurd.
Kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat dit kan gebeuren.
En kan iemand mij gerust stellen, ik hoop het zo, mijn paniek word steeds erger met de dag.
Als ik me kleine meid niet echt voel bewegen, denk ik al minstens dat er wat met haar aan de hand is.
Wat een verhaal he, sorry hoor maar ben gewoon overbezorgd.
Groetjes DuShI23
(35 weken).
Ik heb ff een vraagje.
Met 28 weken heb ik een pret echo gehad (3D).
En toen werd mij verteld dat de navelstreng om haar nekkie zat.
Ze vertelde me ook dat ik er wel van uit kon gaan dat ze word geboren met de navelstreng om haar nek.
Dat maakt me echt wel bang, sinds ik dus weet dat dit het geval is.
Nou hoor ik af en toe ook verhalen, dat er soms een knoop in de navelstreng kan komen.
Nou dat moeten ze dan juist mij weer gaan vertellen, waar door ik helemaal van de rel raak.
Nou ben ik dus juist ook bang dat er streks een knoop in de navelstreng komt te zitten,
waar door mijn meisie straks niet goed genoeg zuurstof binnen krijgt.
Ik ben gewoon erg bang dat er straks wat met haar gebeurd.
Kan iemand mij vertellen of de kans groot is dat dit kan gebeuren.
En kan iemand mij gerust stellen, ik hoop het zo, mijn paniek word steeds erger met de dag.
Als ik me kleine meid niet echt voel bewegen, denk ik al minstens dat er wat met haar aan de hand is.
Wat een verhaal he, sorry hoor maar ben gewoon overbezorgd.
Groetjes DuShI23
(35 weken).