Ben best zenuwachtig, vandaag werken op een nieuwe(tijdelijke) groep

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Daar ben ik weer een keer, er is ook best veel gebeurd en had daardoor niet altijd zin en vooral tijd om te reageren...
Sorry.!!!!.

Ik ben dus gestopt op mijn oude groep. het ging idd gewoon niet meer, als je al een paar uur van te voren emotioneel bent, gespannend bent en bang bent voor je werk, dan is dat niet goed..

Het afscheid was best wel leuk, ik was rustig en heb er een leuke dag van gemaakt met mijn cluppie....Ga sommige bewoners heel erg missen....

Helaas waren niet alle collega's aanwezig, maar goed daar moet ik niet mijn probleem van maken..(makkelijker gezegd dan gedaan...)

Binnen de stichting zijn ze toen op zoek gegaan naar een andere groep, maar dat ging nog niet zo makkelijk..niet echt heel veel vacatures die voor mij geschikt zijn..

Daarom ga ik nu tijdelijk voor een aantal weekenden op een logeergroep werken(kinderen van 5-18 jaar)
Ze wonen nog thuis en komen daar het weekend naar toe.
Weet er nog niets van hoe het daar allemaal gaat, ken mijn collega's ook nog niet , dus ja dat is best spannend..
Dit is voor de aankomende 4 weekenden.
En vanmiddag is de eerste keer dat ik daar heen ga,,,,Moet er van 13.00-20.00 werken..  En merk dat ik best wel zenuwachtig ben...Maar we gaan er voor!!!!

Afgelopen week heb ik ook een gesprek gehad op een andere groep en ik hoop dat ik daar ben aangenomen..
A.s maandag hoor ik het definitief.

Dus ja, er is veel gebeurd en nog gaande...
Het werk is in een ander dorp, dus moest ook nog een autootje kopen...
En dat vond ik erg..
Nee hoor, ben helemaal blij met mijn wagentje, het is een heel leuk ding, renault twingo, kleur geel...

Loop nog wel steeds bij de psycholoog en slik dus ook nog medicatie  maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg, het geeft me rust.

Uiteindelijk hoop ik daar al deze veranderingen en hulp dat ik straks weer lekker kan genieten van mijn werk en er met plezier naar toe ga

liefs tobi

Het is allemaal nogal wat hoor!
Ik wil je heel veel succes wensen voor vanmiddag!
En hopen maar dat je die baan krijgt maandag,dat schept dan ook veel rust in je koppie denk ik.
We duimen voor je!
Groetjes Tanja.

Dat is niet niks meid! Sterkte en rustig aan, die kinderen zijn vast dol op je!!

Liefs
susan

Je bent er nu bijna 3 kwartier...ik denk dat de meeste spanning nu wel van je af is (hoop het tenminste wel).
Laat je weten hoe het was? Je collega's, de kinderen?

Groetjes,
Ellen mv Julian

hoop dat je vanavond thuiskomt met een brede glimlach, omdat je het zo naar je zin hebt gehad!

liefs Jenneke

Hey Tobi,

Hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop van harte dat je een geweldige werkdag hebt gehad!

Groetjes,
mv Tijs

hoi hoi

allereerst bedankt voor de lieve berichtjes....doet een mens goed!!!!

was om 20.30 terug en ik heb er best een goed gevoel aan over gehouden..
het was leuk, leerzaam en enerverend..

er waren 6 kinderen en 3 begeleiders, dus heel luxe en we zijn lekker weg geweest met de kinderen..
de collega's waren erg aardig en leuk en de kinderen waren allemaal behoorlijk complex,,,

Niet zozeer verstandelijk gehandicapt maar meer zwak begaafde kinderen met gedragsproblemen...
Veelal voortkomend door de gezinsituatie waarin ze wonen.. en dat is echt als je het hoort.......... verselijk!!!!

de kinderen proberen je allemaal uit en het was best lastig om goed te reageren..

maar ik vond het dus best leuk... en heb er een heel goed gevoel aan overgehouden...

nogmaals bedankt voor het meeleven

liefs tobi

ps ik heb nu ook een autoootje dus kan ws ook een keer komen op forum dag......

Super dat het je goed is bevallen joh!! Ik hoop voor je dat het zo mag blijven!

Fijn hé, een autootje!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan