Ben bevallen van een dochter!!

Hoi meiden,

Voor wie mij nog kennen ik heb hier een jaar geleden meegepraat. Maar ik ben nu bevallen van een dochter Lisa!! Helaas na een vreselijke zwangerschap en ben bij 32+5 weken bevallen. maar ze doet het goed!! en daar gaat het nu om. als ze het goed blijft doen hoeft ze maar 3 weken in het ziekenhuis te blijven!! dat valt dus best mee.

Meiden heel erg veel succes. Alles is echt mogelijk en ik hoop dat jullie ook zo heel erg snel mogen genieten van een klein wonder!

Ester

Hoi Ester,

Gefeliciteerd met je dochter Lisa, wat fijn dat ze ws net zo heel lang hoeft te blijven in het ziekenhuis, 32,5 weken dat is erg vroeg hoor. Het verbaasde me al je berichtje te lezen.... Wat rot dat je zwangerschap zo zwaar is geweest!

Ook hier goed nieuws... wij zijn nu 18 weken zwanger, na onze eerste iui en alles lijkt goed te gaan met de baby. Ook voor mij verloopt het zwanger zijn niet vlekkeloos, maar ik heb het er maar wat graag voor over!!

Ik hoop dat je meisje gauw mee naar huis mag, heel veel geluk saampjes!!

Liefs Mickey

Hoi Ester,

ik ken je nog wel van een hele tijd geleden!
Proficiat met jullie dochter, ik wens jullie heel veel geluk toe samen.
Geniet ervan , nu en als je kleine meid thuis is!

groetjes Saarj

Hoi Ester,

Ook hier een oudgediende, ken je ook nog van een tijd geleden. Gefeliciteerd met jullie dochter, het blijft een wonder... Hopelijk mag ze snel mee naar huis! Geniet van jullie mooie meisje, ik weet inmiddels ook hoe mooi het allemaal is... na 6 IUI behandelingen ben ik moeder geworden van een prachtig meisje, inmiddels ook al een jaar geleden. Hopelijk geven onze verhalen de dames hier moed om door te gaan met dit zware traject... het is het allemaal waard!

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan