Ben bevallen!

Hallo,

Woensdag 24 september ben ik bevallen van een dochter genaamd Lisa! Na een vreselijke zwangerschap en 5 weken zh is ze nu toch geboren. De bevalling ging super snel en 2 uur tijd en het was ook nog eens een stuit waarbij de voet eerst kwam!! Maar met 3 persweeen was ze er.

Hier gaat alles tnt heeeeel erg goed!!! Lisa doet het echt super. Ze woog bij de geboorte 1795 gram en gisteren 1730 en vandaag 1700. Afvallen is normaal maar zij heeft natuurlijk niet zoveel reserves. Ze mag nu nog hier in het ziekenhuis blijven maar als ze teveel afvalt dan moet ze naar een kinderzh maar dat is waarschijnlijk maar voor een paar dagen. Maar voor alsnog gaat het goed. Geen tekenen van infecties (ivm mijn landurig gebroken vliezen) of problemen met de ademhaling, hartslag en noem het maar op. Ze krijgt nu elke 2 uur 6cc melk, en jawel MIJN melk Ben al een lopende melkfabriek! 3x per dag mag ze uit de couveuse en mogen wij haar lekker vast houden en dat vinden wij helemaal geweldig en zij ook! Zij ontspant dan helemaal. zo leuk om te zien.
Haar voetje en beentje zijn nog wel een beetje blauw omdat ze knel heeft gezeten maar dat trekt ook al weer aardig weg.
Al met al hebben wij niks te klagen!!!

Ester, Daan en Lisa

Hoi Ester,

gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Wel ontzettend snel gegaan.
Ik hoop dat het bij mij ook vlug gaat.
Maar zover ben ik nog niet.
Bij hoeveel weken is ze geboren?
Hopelijk komt ze de komende weken lekker aan en dan mag ze lekker met jullie mee na huis.
Dan kun je helemaal genieten.

Groetjes Fanny

he gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!
super dat alles goed gaat, hopelijk blijft het zo gaan natuurlijk en dat ze dan over een paar weekjes lekker mee naar huis mag!

met hoeveel weken is ze geboren?

ik ben zelf vroeger met 33 en halve week geboren en hoopte maar al te erg dat mijn kleine wat langer blijft zitten en ik ben al de 34 week voorbij dus dat scheelt!

geniet maar lekker van jullie kleine meid!

liefs

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Gelukkig gaat alles goed en doet ze het prima. Fijn zeg dat de borstvoeding ook goed loopt.
Heel veel geluk samen.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa!! Veel geluk met elkaar!!
Hopelijk stabiliseert het gewicht van Lisa snel, zodat ze niet naa ander zh hoeft. En dat ze maar snel aankomt zodat jullie haar mee naar huis mogen nemen!!
(wel gek om te lezen dat de eerste nov-moeder moeder is. Ben nog helemaal niet bezig met bevalling, zit op 33,5wkn)
Groetjes mira

hoi Esther,

Van harte gelukgewenst, wow, wat een vroege 'novembermoeder' ben je nu!
EN wat heerlijk dat het allemaal voorspoedig is gegaan en ook nu nog goed gaat.
Geniet van dit kleine grootste wonder en ik hoop voor je dat ze in het ziekenhuis waar ze nu is kan blijven tot jullie haar mee naar huis mogen nemen!

Alle goeds!

Erica

Terug
Bovenaan