ben bevallen!!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames!!

ik ben zondag 30 september om 14.21 uur. bevalling heeft 19 uur geduurd.
ben bevallen van een zoon quentin, hij is super gezond. woog bij de geboorte 2650 gram en was 46 cm lang. nu weegt hij 2660 gram.
ik moest wel in het ziekenhuis bevallen, vanwege dat ik na 6 uur constante weeen nog maar 2 cm ontsluiting had. in het ziekenhuis kreeg ik een ruggenprik, omdat mijn lichaam op was, ik weet niks meer van het ritje naar het ziekenhuis en de ok weet ik helaas ook niet meer. maar na de verdoving was ik gelukkig weer op de wereld en hebben mijn vriend en ik onze quentin op de wereld gebracht.
we zijn super blij/trots/gelukkig met hem, wat een wonder!!

ik wil jullie bedanken voor de tips, over bevallen. daar heb ik echt veel aan gehad!!!

liefs karla, jeremy en quentin

Gefeliciteerd met Quentin !!
Lijkt me geen prettige/makkelijke bevalling zo te lezen.
Gelukkig dat je er samen met zoonlief gezond en blij weer uit bent gekomen.
Geniet van je gezinnetje!!!!!

Liefs Monique

GEfeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Geniet er lekker van!
GRoetjes Kim

Ook namens mij,van harte gefeliiciteerd met jullie zoon,en een mooie naam hoor!!

Liefs,Ingrid

Hoi Karla,

Je kent me dan wel niet (ik ben van het december forum en lees hier af en toe omdat ik Mariel, mama van Bowen en Danique ken) maar ik wil je bij deze feliciteren met je zoontje Quentin.

Ik reageer ook met name omdat ik het heel leuk vindt om te lezen dat jullie zoontje ook Quentin heet. Zo heet onze zoon (van bijna 3) ook namelijk! Erg leuk altijd om de naam weer tegen te komen.

Bereidt je maar vast voor op het verkeerd uitspreken en schrijven van de naam door anderen . Ondanks dat je het zelf eerst goed zegt wordt het vaak toch nog als Quinten uitgesproken en geschreven.

Nou ja, in ieder geval lekker genieten van de kleine!

Groetjes,
Rosanne

mama van Quentin (3 jr) en 28,4 wk zwanger van onze dochter!

Hoi,

gefeliciteerd met jullie zoon.
  veel geluk samen en geniet er van

groetjes van miranda  

Terug
Bovenaan