ben bij de dokter geweest

hoi meiden

nou ik ben geweest, en ik moet nog 1 week wachten voor een echo, toch feliciteerde de huisarst mij wel omdat ik al zoveel dagen overtijd ben en de nodige zwangerschaps kwalen heb............... maar met een echo op 6 weken kon er nog niets uitkomen, dus ik ga enorm hopen dat ik volgende week ook nog geen duivels zal krijgen en dan met 7 weken een echo zal krijgen ik wil gewoon de volle 100% hebben i.p.v de 80% die mijn huisarts geeft.........
normaal heb ik dus een cyclus van 28 dagen en vandaag zit ik op dag 41 al, ik ben altijd op tijd met mijn ongi geweest tot opdit moment, we zijn al lang bezig voor een kindje sinds december 2002 dus ik hoop nu zo ernorm dat deze keer gewoon goed zit

liefs mariska

Hoi Mariska,
O wat vreselijk spannend zeg!!!Ik ga je alvast voor de helft feliciteren. Ik zal ontzettend voor je duimen dat je volg week niet ong wordt.
Heel veel succes
liefs Annne

Heel spannend!!
Misschien heb ik jou verhaal niet helemaal gevolgt, Maar heb je wel een zwangerschapstest gedaan.Wat kwam daar dan uit? Waarschijnlijk heb je daar al wel wat
over verteld dat ik weer niet gevolgt heb, sorry dan daarvoor.

Heel spannend!!
Misschien heb ik jou verhaal niet helemaal gevolgt, Maar heb je wel een zwangerschapstest gedaan.Wat kwam daar dan uit? Waarschijnlijk heb je daar al wel wat
over verteld dat ik weer niet gevolgt heb, sorry dan daarvoor.

hoi dla

ik heb wel dingen doorgemailt hier op het forum, ik heb testen gedaan maar die zijn negatief, had ik ook bij mijn dochter 7 jaar geleden, werden pas positief in week 11 terwijl ik al met 9 weken al wist dat ik zwanger was, ik denk dat het nu weer het geval is, dus vandaar dat mijn huisarts mij nog 1 weekje de tijd gaf ervoor

liefs mariska

Jeetje wat een spannende situatie zeg...maar als je huisarts het allemal al zo positief ziet. Lijkt me toch moeilijk, je kunt niet enorm feest gaan voor je de echo hebt gehad. Door dit soort verhalen denk ik steeds vaker: hoe betrpuwbaar zijn tests nou eigenlijk?? Nou ja, voor jou loopt het vast allemaal heel goed af en ben je gewoon heerlijk zwanger!! Gefeliciteerd en geniet er t.z.t. maar lekker van.

Groetjes Marianne

Wat spannend zég! En idd, hoe betrouwbaar zijn die testen, dat is nog meer stressen omdat jij weet dat negatief wel degelijk positife kan zijn in jou geval!

Heel veel succes met het aftellen!

Liefs,

An

Terug
Bovenaan