A
Anoniem
Guest
Hoi meiden!
Nou heb net mijn intake gehad bij de fert.arts.
Alle vragen komden we met nee beantwoorden...nooi iets gehad enz. dus...
Toen hebben ze een echo van mijn baarmoeder gemaakt en een uitstrijkje.
Op de echo was alles goed te zien...eierstokken enzo.
En alles zag er goed uit.
Ik moet als ik ongesteld ga worden weer bellen...dan gaan ze me cyclus monitoren en het eitje volgen. Wanneer het eitje gaat springen moeten we klussen en dan moet ik de volgende dag terug komen en dan gaan ze kijken hoe het dan met de zaadjes in mij staat...
En mijn man moet weer opnieuw voor een tweede keer zaad inleveren omdat zij zeggen weer ergens anders naar te kijken dan het gewone ziekenhuis..
Nou dat vonden we wel wat minder want dat is me een gedoe...terwijl je allebei gewoon moet werken , moet je toch weer tussen 10 en 11 inleveren...helemaal vers...
Waarom kijken ze dan de eerste keer niet meteen goed zeg!
Maar goed...morgen of overmorgen mijn NOD en hoop nog steeds dat de rode duivels niet gaan komen...er is nog steeds helemaal niets....dus...
Hoop dat ik dan helemaal niet terug hoef te komen...
Nou ja dat was mijn fertility verhaal..... ik hoop nu gewoon lekker verder voor duivels die weg gaan blijven...
Liefs Linnepinnie
Nou heb net mijn intake gehad bij de fert.arts.
Alle vragen komden we met nee beantwoorden...nooi iets gehad enz. dus...
Toen hebben ze een echo van mijn baarmoeder gemaakt en een uitstrijkje.
Op de echo was alles goed te zien...eierstokken enzo.
En alles zag er goed uit.
Ik moet als ik ongesteld ga worden weer bellen...dan gaan ze me cyclus monitoren en het eitje volgen. Wanneer het eitje gaat springen moeten we klussen en dan moet ik de volgende dag terug komen en dan gaan ze kijken hoe het dan met de zaadjes in mij staat...
En mijn man moet weer opnieuw voor een tweede keer zaad inleveren omdat zij zeggen weer ergens anders naar te kijken dan het gewone ziekenhuis..
Nou dat vonden we wel wat minder want dat is me een gedoe...terwijl je allebei gewoon moet werken , moet je toch weer tussen 10 en 11 inleveren...helemaal vers...
Waarom kijken ze dan de eerste keer niet meteen goed zeg!
Maar goed...morgen of overmorgen mijn NOD en hoop nog steeds dat de rode duivels niet gaan komen...er is nog steeds helemaal niets....dus...
Hoop dat ik dan helemaal niet terug hoef te komen...
Nou ja dat was mijn fertility verhaal..... ik hoop nu gewoon lekker verder voor duivels die weg gaan blijven...
Liefs Linnepinnie