ben bij de genecoloog geweest pfffffffff

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

dat was me een gesprek

ik moet wachten tot mijn volgende menstruatie is en dan moet ik een afspraak maken voor een baarmoeder foto .

mijn geynecoloog had het er over dat het best pijnlijk is zo n onderzoek
ik zit nu al in de zenuwen en zal je zien dat ik zometeen heel wat weken over tijd bent van de zenuwen

ik hou jullie maar weer op de hoogte hoe mijn toestand is zo voel ik me gebroken
we gaan maar weer de 7e maand in zou er een wonder zijn dat ik deze maand zwanger zou raken ik hoop het dan hoef ik al die elende niet mee te maken ik zit er echt niet op te wachten op nog meer pijn (klaaaag)

fijn dat jullie naar mijn verhaal hebben gekeken en gelezen hebben.

groetjes

hoi engel,
dat is inderdaad erg vervelend
zelf krijg ik 13 november ook dat onderzoek,maar heb wel pijnstillers meegekregen
 die ik ervoor en ernaar moet nemen
mag ik vragen waarom jij dit onderzoek krijgt?
bij mij hebben ze iets in mijn baarmoeder zien zitten ze weten alleen niet precies wat
we zijn zelf nu ongeveer 4 maanden bezig,maar mijn menstruatie loopt niet zo heel lekker,dan weer dagen te laat of juist te vroeg,en dan ineens heel hevig ongesteld.
ik hoop maar dat het voor ons allebei goed uitpakt
ik begin alvast met duimen!!!!!
groetjes quincy

hoi engel,

mag ik vragen waarom je een baarmoeder onderzoek krijgt???
mijn vriend en ik zijn ook al 7 maanden bezig zwanger te raken.
schiet niet echt op he????
elke maand weer in onzekerheid.

groetjes inge

hoi meiden

ik ben voor een half jaar geleden mijn sterelisatie terug laten draaien en ik ben nog steeds niet zwanger daarom krijg ik een ondezoek of ik geen verkleving heb maar ik heb al 3 gezonde kinderen maar ik heb zins 2jaar mijn droomprins gevonden en hebben besloten om samen nog 1 kind te nemen maar dat lukt nu niet echt zo als wij het willen op een gewoone zwangerschap en als ik een verkleving heb en dat kunnen ze niet doorspoelen dan gaan ze wat anders proberen we wachten wel weer af wat het lot ons brengt

bedankt voor jullie reaktie

groetjes

Terug
Bovenaan