Ben bij de gyn geweest, morgen is mijn ei-sprong! (ronde 21)

A

Anoniem

Guest
Sorry dames, ben effe weg geweest, maar lees dat er al weer dames zwanger zijn.

Afgelopen donderdag naar de gyn geweest en vandaag moest ik weer heen. En daar was 1 volgroeid eitje te zien.  De samenlevingstest was ook goed, de zaadjes waren lekker aan het zwemmen (hi hi)
Morgen is mijn ei-sprong, maar ik denk dat hij vanmiddag is geweest, ik voelde nl. pijn in het midden van mijn buik.

Hopelijk word ik deze keer niet weer teleurgesteld, de vorige keer was ik 8 dagen overtijd.
Nu heb ik dus mijn ei-sprong precies op de helft van mijn cyclus. Als ik dan weer ongi wordt, dan graag op de juiste dag en niet weer 8 dagen overtijd. Dat was echt balen.

Als ik weer ongi wordt, dan maken we een afspraak voor een baarmoederecho of een kijkoperatie. Misschien is daar wat op te zien. Volgende week moet ik wel bloedprikken op progesteron en of ik chlamydia heb, want dat kan het een en ander ook aantasten en de zwangerschap vertragen.

Maar ik  mag lekker klussen vandaag en morgen, ach dat is niet erg.
We doen het voor een goed doel.
Veel liefs van Gre, 28 jaar, ronde 21, 1e kindje

hey gre ,
we zitten bijna in bijna  dezelfde schuitje   ik ben ook vandaag naar de gyn geweest (ronde 24)   er was bij mij 2 eitjes gezien waarvan 1 echt actief was nu moet ik overmorgen weer heen om een samenlevings test te doen   dit hebben we al een keertje gedaan maar toen was er geen eitje  gezien ik was natuurlijk echt triest   ook ik moest bloedprikken (progesteron en kijken of ik chlamiydia) had en daarna een volledige bloed onderzoek alles was prima . behalve had ik wel chlamydia infectie maar ik heb antibiotica kuur gekregen dus hopelijk is het weg . dus heel nog even wachten tot overmorgen voor de samenlevings test ik ben ect benieuwd want ik vindt dat het heel lang heeft geduurt om weer zwanger te worden . heb jij ook toevallig al een kind? ik heb wel eentje van 3   . ik snap het echt niet want alles ziet er prima uit maar toch lukt het niet ik weet echt niet wat er mis is . maar ja laten we maar duimen dat alles goed komt ik ga hard voor jou duimen   . laat je me iets weten?

he he...

zelf ben ik nog niet zo ver bij de gyn,ma wat spannend en gek dat je dat allemaal zo krijgt te horen iegenlijk he? ma spannend hoor!!! ik ga voor je duimen gre!!! ik hoop het zo voor je!!!

voor iedereen!!

zet em op!!

xxx

Hai,

Moeilijk is het he! Ik ben nu 28rondes verder, en ik heb 2 maanden geleden die onderzoeken gehad, en bij mij was alles goed, mijn man heeft vorig jaar een operatie aan spatader bij balzak gehad, dus weet wel hoe je je voelt, het is allemaal niet makkelijk maar ik hoop dat het allemaal goed komt bij jullie, de tijd zal het leren, wij mogen klussen tot september daarna gaan we verder met hulp van het ziekenhuis, zal voor ons allemaal duimen dat we snel met een klein hummeltje in onze buik zitten!!!

Succes gr loona

Hoi Jantje en Loona,

Erg hé als tot nu toe blijkt dat alles oké, je hebt een eisprong, verder is er in eerste instantie niets te zien, en toch raak je niet zwanger.
Maar sinds we maandag te horen hebben gekregen dat mijn ei-sprong er aan zat te komen hebben we ook elke dag geklust. Dan kan ik straks ook zeggen dat we dat goed getimed en er alles aan gedaan hebben.
Misschien is er toch meer aan de hand, maar daar kome we dan wel achter als de echo of de kijkoperatie is geweest.

Ik blijf positief, want ik hoef me nog nergens druk over te maken.
Tot nu toe ziet alles er goed uit.
Liefs van Gre

Cenn: bedankt voor je reactie, we duimen voor elkaar.

Hoi Gre en de anderen van de bezoekjes aan de gyn...

Het is fijn om te lezen wat die gyn allemaal kan doen en jullie ervaringen ermee al te lezen...
Ik ben nog niet zover maar ga van de week een afspraak maken met de fertiliteitsgyn...
Ben benieuwd...

Wilde jullie allemaal heel veel succes wensen...
En het is fijn dat jullie weten wanneer jullie je eisprong hebben, hoop dus ook dat jullie meteen raak klussen! Dat zou mooi zijn!
En het positief in blijven zien is ook belangrijk!
Doe ik ook weer opnieuw sinds ik vorige week gehoord hebt dat mijn man's zaad helemaal okee is!! Dat gaf me weer een hele oppepper!
Succes meiden! Ik denk aan jullie!

Liefs Linnepinnie
(ronde 17 eind vd week NOD)

Terug
Bovenaan