ben bij de gynaceloog geweest en ben nu 12 weken.

hallo vanessaboy en heppy en andere dames,
Ik was zondag eerste pinksterdag gaan bloeden na dat ik gemeenschap had gehad.ik in paniek ja begrijp me dacht gelijk nee he niet weer.maar bij me verloskundige ben ik gerust gesteld en me baby gezien op de echo. en voor het eerst het hartje horen kloppen.jammer genoeg weer alleen geweest me vriend ging niet mee.maar goed ik heb het advies van me verloskundige opgevolgd.rust houden geen sex hebben en niet tillen.Op 28 mei ben ik bij me gyn geweest in het ziekenhuis.ook zonder me vriend.is me bloeddruk gemeten en hebben me gewogen.toen daarna heb de gyn via buikecho gekeken naar me baby.was goed alleen me vleesbomen gaat ze in de gaten houden tijdens me verloop van me zwangerschap.moet dus bij haar onder behandeling blijven.29 mei ben ik 12 weken.en 1 juni krijg ik me nekplooimetingecho in het ziekenhuis.nou meiden veel sterkte. groetjes s.c.
 
Hoi s.c vlaardingen.
Het is dan wel zeker even schikken geweest dat je een beetje gebloed hebt.maar gelukkig is dr nix aan de hand.
Vind t wel jammer dat je alles zeg maar alleen moet doen,dat je de steun van je vriend niet krijgt.
Het is toch hartstikke leuk als je manlief dr bij is als je die onderzoeken moet doen.Ik was dr wel blij om.Ook toen met de nekplooimeting.Je krijgt de extra steun die je in zulke momenten nodig hebt en de vreugde kun je meteen samen genieten.
Is hij dr eigenlijk wel blij om dat jullie nu zwanger zijn........
Wens je verder veel strekte en zal aan je denken.
Liefs en Knuffel
 
hoi hoi,

Zo kan me voorstellen dat je schrok, maar wat goed om te horen dat er niks aan de hand was.
En inmiddels de 12 weken grens heb bereikt.

Ik heb het er sinds afgelopen donderdag opzitten. Ben gelukkig bevallen.

Ik ga zeker je topics in de gaten houden en wil je heel veel succes en geluk toewensen. Hoop snel te lezen dat jullie met zijn 3tjes een gelukkig gezinnetje vormen.

heel veel liefs
Vanessa

 
Terug
Bovenaan