ben bij de ha geweest!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!!

Ben vanochtend bij de ha geweest!!
En ik mag mezelf voor mijn gerusttelling laten onderzoeken!!
Ik dacht dat ie enorm nukkig zou doen, meer nee!!

Hij zei al dat een gyn uitgaat dat je het een jaar eerst zelf probeert. en omdat ik nog niet zo lang bezig ben (nog geen jaar), liet hij mij de keuze wat ik wilde!!
Nou ik wil wel wat zekerheid!!

Dus hij heeft me een verwijsbrief gegeven!!
Eerst wil hij me ventje laten onderzoeken en dan mij nadien!
Omdat een man zijn zaad makkelijker is onderzocht dan een compleet vrouwen lichaam!!

Ik moet zeggen dat ik hier toch wel blij mee ben!!

Oh en hij vond mijn cyclus toch wel mooi, ondanks dat ik vond dat mijn ei zo kort aanhield!!
Hij zal er meer van weten dan ik!!

Nou ik laat het wel weer weten hoor dames!!!

Liefs Alma

Hoi Alma,

ik ben een tijdje weggeweest hier, maar ondertussen nog steeds niet zwanger heleea.

Goed dat je gewoon naar de ha bent gegaan en dat alles onderzocht gaat worden, ondanks dat je nog geen jaar bezig bent. Je wordt er toch erg onzeker van he als je telkens maar weer ongi wordt.
Succes met de onderzoeken en veel goeds voor 2006!

Hai Alma,

Wat een geruststelling, nu lekker snel een afspraak maken bij de gyn en je zult zien dat alleen het feit dat je naar de gyn kan al veel rust in je hoofd en lijf geeft. Succes verder en hopen dat je nu snel zwanger bent!

Groetje Bloempje73

Hey meis,

Fijn dat je nu een verwijzing heb gekregen naar de gyn. Krijg je in ieder geval duidelijkheid. Succes!

Liefs,

Sil

haaaaai,

en ik maar zoeken naar de tekst:"voor leetje en iedereen die het lezen wil"haha

wat goed dat hij je heeft doorverwezen!
en je weet het he, tegenwoordig wordt iedereen die doorverwezen wordt naar de gyn ineens zwanger!dus eeeuh we zitten beide nog in de race voor september!al moet ik mijn eitje ook nog hebben haha maar we blijven positief denken!!!

weet je al wanneer je terecht kan?

oh ja en ik heb mijn eerste goede voornemen van vandaag al gedaan:gesport!nu nog het huis schoonmaken....en dat op mijn vriend zijn verjaardag.....bleeh

liefs leetje 1981

wat goed dat hij je heeft doorverwezen!
en je weet het he, tegenwoordig wordt iedereen die doorverwezen wordt naar de gyn ineens zwanger!dus eeeuh we zitten beide nog in de race voor september!al moet ik mijn eitje ook nog hebben haha maar we blijven positief denken!!!

weet je al wanneer je terecht kan?

oh ja en ik heb mijn eerste goede voornemen van vandaag al gedaan:gesport!nu nog het huis schoonmaken....en dat op mijn vriend zijn verjaardag.....bleeh

Hoi dames
Sorry leetje dat ik je zo liet zoeken!!

Maar ik heb ook al gebeld naar het zh en ik kan daar 19 januari terecht!!
Dat is één dag voor mijn nod, dus nu maar hopen dat ik dan niet alvast ongi ben!!!

Ik ben nu ook zo blij dat ik een verwijzing heb!! gewoon alleen al om ff te checken of het wel in orde is!! Heb er nu een heel goed gevoel over dat het nu veel sneller zal gaan!! Nu gaan we ervoor!!! (alsof dat nog niet zo was??)

maarre ook goed van je goede voornemens!! volhouden meid!!!
Haha

en net als bij jou moeten mijn vruchtbare dagen ook nog komen!! En dan wel precies in onze vakantie!!
Misschien wordt ons eerste kind wel verwekt in oosterijk!?!?!
Krijg ik een buitenlands kindje!!!  zonder vreemd te gaan!! hahaha

Nou ik laat het verder weer horen hoe het was geweest!!

Oh en dames, weet er ook iemand wat ze nou de eerste keer zoal doen of vragen??
Heb het al wel eens gelezen maar nooit echt op gelet!!
Dacht (of hoopte) dat dat voor mij niet van toepassing was!!!

Liefs Alma

haha een buitenlands kindje, ga je die ook 2 talig opvoeden?haha

ik duim voor je meid!!!

liefs leetje 1981

Hoi Alma,
Dat is wel fijn dat je nu verder kan met eventuele onderzoeken.
Denk dat ik ook maar naar de ha ga want ben zo zachtjes aan wel een jaar bezig ok de eerst 2/3maanden mocht ik nog niet zwanger worden vanwege een inenting maar ben al wel een jaar gestopt met de pil (vorig jaar dec.)
En wil nu wel eens kijken wat de ha zegt. omdat mijn cyclus onregelmatig is.
Ben alleen bang dat hij zegt van "ga eerst maar eens temp. en of probeer eerst nog eens een paar maanden........en kom dan nog eens terug.
Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan