ben bij de huisarts geweest

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

vanmorgen gebeld en kon vanmiddag om 20 vor 2 terecht bij de huisarts...
Daar aangekomen wilde ze eigenlijk maar een paar dingen weten..
1: wanneer ik precies was gestopt met de pil
2: of ik een regelmatige cyclus had
3: of ik getemperatuurd of ovulatie testen heb gedaan. i.v.m het hebben van mijn ei.

Ik haar dit verteld:
17 december 2010 gestopt met de pil, gelijk een regelmatige cyclus en ovulatie testen gebruikt & nu weer aan het gebruiken.

Hierna legde ze me uit dat ze ter plaatste direct wel een inwendig onderzoek kon doen en kon laten bloedprikken maar dat het nu niet nodig was omdat ze dat in het ziekenhuis ook weer zouden doen. Anders kreeg ik 2 keer dezelfde onderzoeken vond ze beetje onnodig, tenzij ik het zelf wou.

Ze stuurde me dus gelijk door. Tegenwoordig kunnen ze via de pc de verwijsbrief rechtstreeks naar de gyn sturen dus ik krijg binnenkort een oproep om bij de gyn langs te komen...
Kan even iets langer duren ivm met de feestdagen maar goed mag er in ieder geval heen.

liefs

Fijn dat je langs kon komen en dat de doorverwijzing er meteen al is! Dan kun je het nieuwe jaar goed van start... Heel veel succes!

Wat fijn zeg dat je meteen de doorverwijzing krijgt! Ik hoop dat je snel daar terecht mag komen

Groetjes, Sharon

Wat fijn dat je zo snel terecht kom zeg! Fijn dat je doorverwezen wordt..... Spannend!

Hai meid,

Dat is precies hetzelfde als dat wij hadden in het begin! Fijn hoor dat er nu een beetje schot in de zaak zit!

Succes! Liefs Lynn.

hey Cloewja!

dat is fijn zeg! Niet teveel hoeven uit te leggen, gewoon meteen begrepen worden en doorsturen.
Nu wachten op de gyn....spannend!
Hopen dat al dat wachten ernorm beloond gaat worden!

Toi toi toi***

Wat fijn dat je meteen werd doorgestuurd! Ook voor jou nu eindelijk actie!
Zal je misschien ook met een gerust(er) gevoel de feestdagen ingaan.

Liefs Daisy

Wat fijn dat dit zo is gelopen. Een mooi begin van 2012 zou ik zeggen. Fijne en ontspannende feestdagen toegwenst.

Terug
Bovenaan