Ben bij de verloskundige geweest.....weet nu iets meer...

Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest. Omdat ik niet precies wist hoever ik ben heeft ze een echo gemaakt. Ze kon niet veel zien, maar ze zag wel de ronding, helaas kon ze het vruchtje niet zien zitten. Ik ben 4 weken zwanger, dus ook veel te vroeg om uberhaupt iets te kunnen zien. Maar ze zei op een gegeven moment toen ze aan het kijken was: Ja, wat je hier zit is vermoedelijk je zwangerschap......Wat nou vermoedelijk....ik ben toch zwanger, ze maakte me met die opmerking zo onzeker en ook een beetje bang.

Het kan nog alle kanten op, tis te vroeg om iets te zeggen of te zien. Echt gerustgesteld ben ik niet, heb de klachten van iemand die een week of 8 zwanger is, en na mijn miskraam van vorig jaar zit de angst er gewoon in...

Ik wou dat ik die angst kon loslaten, want stress is wel het laatste wat ik nu kan gebruiken.

(ps. kan iemand mij vertellen hoe ik reacties kan geven aan ieder die op mij reageert, schijnbaar doe ik iets verkeerd en komt het er niet onder te staan)

Knuffels
 

Hoi hoi,

wat vervelend voor je zeg! Maar 4 wkn is ook nog wel erg pril, dus het wil helemaal niks zeggen over je zwangerschap, maar snap dat je graag al iets wilt zien. Ik heb mijn eerste echo pas met 13 wkn gehad, wel laat voor mijn gevoel, maar van de andere kant, je weet dan wel zeker dat je wat moet zien. Ik zou tôch proberen je niet al te druk te maken. Wanneer is de volgende echo dan?

En over je probleem met reageren. Heb je je wel aangemeld en ingelogt? Want zodra je ingelogt bent, kunt je op het groene tabje `reageren` klicken en zo een berichtje sturen. Daarna moet je klicken op `plaats bericht`. Heel simpel eigenlijk.

Nou, veel sterkte en niet al te veel over piekeren, 4 wkn is echt nog héél pril!

Groetjes Cody                        
 
Dank je wel voor je reactie....Ik had ook niet verwacht iets te zien, maar die opmerking van haar raakte me nogal...:(

Ik ga toch proberen om de angst los te gaan laten te gaan genieten, want dat word me zo erg moeilijk gemaakt...

Knuffels
 
Terug
Bovenaan