Ben blij

Ha meiden,
Moet even wat kwijt.
Gister hebben ze van babydump de kinderwagen, maxicosi en matrasje geleverd.
Ben er zo blij mee!
De kinderwagen staat hier nu in de kamer te pronken. Haha.
Ben nu lakentjes aan het wassen, kan ik alvast een bedje opmaken.

Ik wilde dit zo maar even met jullie delen.

liefs, Petra.

Leuk he om je kinderwagen binnen te krijgen! Ik vond dat toen ook helemaal geweldig! Helaas kan ik nog geen bedjes opmaken, want onze kinderkamer is nog niet klaar :(
Maar dingen als de kinderwagen binnen krijgen maken het wel heel echt allemaal, vind je niet?
Geniet er lekker van :D

Liefs,
Mar

Echt leuk om die dingetjes binnen te krijgen.

Wij hadden nog heel veel van onze vorige maar hebben wel een nieuwe kinderwagen, die staat ook al in de babykamer. Verder is het nog niet helemaal af. We willen dit weekend nog wat dingetjes ophangen en de gordijnen moeten nog versteld. Maar als dat klaar is kunnen we ook het bedje opmaken kleertjes wassen en dan is het af.

Heb er zo'n zin in.

Liefs Cindy

Over wassen gesproken, hier even een hele blonde vraag, maja dat krijg je he als je in verwachting bent van je eerste haha. Maar ik neem aan dat je de kleertjes met speciaal wasmiddel moet wassen, Neutraal ofzo? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Liefs,
Mar

Hoi meiden!

Heerlijk om bezig te zijn met de kleine op komst he! Het is ook echt een goede geestelijke voorbereiding denk ik! Ik geniet er enorm van.
Wij hebben van de week via zeeelandnet.prikbord een super gave commode en ledikant gekocht voor maar 160,- euro! EN het ziet eruit als nieuw. Ik kan niet wachten om alles op orde te maken. Oh ja ook nog een nieuwe wasmachine gekocht! Nu alleen nog een droger en dan zijn we compleet.

@ marjolijn 23: volgens mij maakt het niet uit met welk wasmiddel je het wast, als je maar geen wasverzachter gebruikt. Ik ga ook met neutraal wassen, maar dat doe ik als preventie voor exceem, mijn vriend heeft nogal last van exceem aan zijn handen, dus die kleine kan dat ook hebben.

Succes allemaal met de verdere voorbereidingen.

Oh ik moet nog 8 weken werken! pfff..aftellen! Maar sta ook als laatste in de rij.

leuk hoor al die baby spullen.
nu kun je er lekker naar kijken alvast.
met de andere zwangerschappen ging ik vaak ook even op de babykamer kijken hihi.
echt fijn vond ik dat en dan heerlijk weg dromen.
nu helaas door nog niet verhuisd te zijn kan dat nog niet. wel al paar spullen weer gekocht. dus daar kan ik wel naar kijken.
en nog even dan kunnen we ook verfen want jippie hebben eidnelijk verhuis datum.
groetjes

Dat is leuk...
Het is hier de 2e dus alles staat op zolder...
Denk dat het op het laatste nippertje naar beneden komt.
Zat zelf ook al rond te kijken in de kamer waar moeten we alles toch laten....
Omdat je van de 1e in de kamer ook speelgoed ed hebt staan.
Wij hebben geen hal of gang waar een kinderwagen in past dus deze moet ook verplicht in de kamer staan.
Tuurlijk de eerste tijd kan de kleine er in liggen maar dan ben ik dat ding ook wel weer zat in de kamer.
Vooral als het heeft geregend of sneeuw dat de banden nat zijn...

Maar ja alles moet toch eerst weer effe zijn plekje krijgen...

Kan me wel voorstellen dat je het even kwijt wou.
Het is ook een mooie tijd en het word steeds echter...

Geniet ze, Natasja

Terug
Bovenaan