Ben boos!!!

PFFFFF....
Ben blij dat de feestdagen erop zitten!
1e kerstdag was wel gezellig, 's morgens bij m'n ouders koffiedrinken en 's middags kwamen onze vrienden.

2e kerstdag eten met m'n schoonfamilie. Word echt niet goed van die lui!! Eerst gaan m'n zwagers en schoonzussen een hele poos stoeien met Nadia en Céline, en vervolgens krijgen m'n meiden op de kop dat ze zo druk zijn!!
Daar kan ik dus echt niet tegen hè?

toen trok m'n schoonzusje Marin uit m'n armen, omdat ze haar vast wilde houden (kun je toch ook gewoon vragen??)
Vervolgens nam ze de bocht tekort, waardoor Marin echt keihard met haar hoofdje tegen de muur/deurpost knalde!!
Marin helemaal overstuur natuurlijk! Kreeg haar weer in m'n handen geduwd. Ze was echt ontroostbaar, had gewoon hoofdpijn. En dan iedereen verstoord kijken omdat ze zo huilt! En m'n schoonzus maar net doen of er niks aan de hand was, ze zei niet eens sorry!!

Marin heeft nog 2 dagen hoofdpijn gehad, als ik over haar bolletje streek begon ze te huilen  Ik maakte me best wel zorgen, verder was ze wel vrolijk.
gelukkig is het nu over, maar ik heb wel 2 rotdagen gehad.

En dan zegt m'n schoonvader: ach ja, kan gebeuren.

Ben echt !@#$%@&*@!!!!!!!

Liefs Annemarie

Jeetje wat een muts! Kan me je boosheid errug goed voorstellen!
En dan nog niet eens sorry zeggen.....!!!!

Tja, schoonfamilie... je hebt ze helaas niet voor het uitzoeken.

Liefs en beterschap met je moppie,

Tessie

Jeetje wat klote voor je zeg !!! nou ik zou daar ook heel boos over zijn , en dan idd niet eens sorry zeggen grrrrrrr.

Beterschap met je kleintje .

Ik heb ook van die schoonouders die demy zomaar zonder te vragen uit mn armen rukken pfffff word daar ook zo boos van .

Veel liefs mariska

Hallo zeg, echt niet normaal, ik zou ook erg boos zijn.
Fijn als mensen doen wat ze willen en als het mis gaat zijn het in een keer jou kinderen.Dat waren ze altijd al maar dat wordt dan vergeten.
Ik heb ook van die verschrikkelijke schoonouders maar die zien we bijna nooit.Linde is nu 4mnden en ze hebben haar 3x gezien en de laatste x was begin oktober,daar word ik boos van.  
Genoeg over mijn schoonouders, ik hoop dat je wel een hele leuke jaarwisseling hebt.
groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Fijn dat jullie me begrijpen!

Ze  gaven me echt een beetje het gevoel dat ik me aanstelde ofzo!
Ik was gewoon bang dat ze er iets aan over zou houden ofzo, die babyschedeltjes zijn nog zo dun!

Gelukkig heeft ze er nu geen last meer van (voor zover ik het kan bekijken althans)

Liefs Annemarie

Wat een belachelijke schoonfamilie! Ik zou ook pislink zijn, kom nou toch. Inderdaad een ongelukje kan gebeuren, maar die reacties, dat slaat echt alles! Kan me voorstellen dat je bezorgd was de afgelopen dagen. Het is dan echt hard gegaan als ze er zolang last van heeft gehad .
Dus meid het ligt echt niet aan jou en je hebt je totaal niet aangesteld! Hopelijk heb je een leukere jaarwisseling en nieuwjaarsdag!

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan