ben de kluts kwijt

A

Anoniem

Guest
deze maand heb ik er echt ff de balen van (ronde 14) heb normaal (dacht ik ) eisprong op dag 15, nu zit ik op dag 19 en vanmorgen pas ging mijn temp 1,5 graden omhoog . kan ook komen door uitslapen. heb dus echt ff geen idee hoe deze maand mijn cyclus loopt. en ik had er eigenlijk goede moet in deze maand. wel sinds gisteren enorme pijnlijke borsten, maar die heb ik al zo vaak gehad dus !!

moet woensdag voor het eerst naar de gyn, erg spannend!!!!

jullie ook allemaal veel succes met klussen of wachten.

hou jullie op de hoogte van het bezoek aan de gyn.

eneh wie heeft er nog meer nod op 12 april?

liefs gerdine

hoi hoi

ja ik hier.. nod op 12 april.... !!!!! wat klote ja dat je niet zeker weet wanneer je eisprong is...!!!! ik ga 10april vh eerst na de gyn... vind het doodeng,heb jij dat ook? heel veel succes en ik hoor het wel!!!

mijn email: cenn4you@hotmail.com

liefs cenn

k schiet helemaal in de stress als ik er aan denk. enorm zenuwachtig. komt er iets uit al die onderzoeken, wil ik al dat gefruts wel aan mijn lijf? ja maar ik wil wel dolgraag een kindje. wordt er gestoord van. mijn man snapt het allemaal wel maar hij zit daar niet voor in de stress. hij wordt volgende week geopereerd en is daar veel meer mee bezig. logisch, maar ja. toen heb ik de site maar weer opgezocht als uitlaat klep!!!

we praten elkaar maar moed in eneh als ik terug ben vertel ik alles en weet jij waar je op kan rekenen. ben het beu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs gerdine

mijn email: gerdinekwakernaak@hotmail.com

Hai meid!!

Weet hoe jij je voelt ben zelf 24 maanden bezig. Mijn man had een spatader bij de balzak deze is vorig jaar verwijderd, maar nog steeds niet zwanger een maand geleden ben ik naar gynaecoloog geweest. Eerst moet je bloedprikken tijdens menstruatie, dan maken ze echo"s om te kijken of je een eisprong hebt, om de dag, daarna weer bloedprikken voor de menstruatie en dan weet je ongeveer of het allemaal wel of niet goed zit, hoop voor je dat dat goed zit scheelt weer een hoop! alhoewel bij onms moet het nu lukken, maar ben het nu onderhand wel zat!!

Succes

Hai meid!!

Weet hoe jij je voelt ben zelf 24 maanden bezig. Mijn man had een spatader bij de balzak deze is vorig jaar verwijderd, maar nog steeds niet zwanger een maand geleden ben ik naar gynaecoloog geweest. Eerst moet je bloedprikken tijdens menstruatie, dan maken ze echo"s om te kijken of je een eisprong hebt, om de dag, daarna weer bloedprikken voor de menstruatie en dan weet je ongeveer of het allemaal wel of niet goed zit, hoop voor je dat dat goed zit scheelt weer een hoop! alhoewel bij onms moet het nu lukken, maar ben het nu onderhand wel zat!!

Succes

Hoi Gerdine,

Heel herkenbaar allemaal. Heb ook ovulatietesten gebruikt maar geen positieve gehad deze maand. Ik kon ook niet meer dagen testen want toen waren ze op... Dag 19 kleine temp stijging, maar daarna niet meer...
12 april nod, afwachten dus.
Misschien moet ik toch maar langs de HA als het deze ronde niet raak is. Wanneer ben jij gegeaan?

Groetjes Janu

Hoi,

Ja ook ik heb rond de 11de Arpil mijn NOD.

Succes allemaal, maar duiimen dat we ok bezmet zijn met zwanger zijn virus.

Groetjes van Shirley

Terug
Bovenaan