ben de sneeuw zat!!!

bleh wat een sneeuw steeds, was het net allemaal een beetje weg. Begint het gedonder weer opnieuw.
Ik woon in Friesland dus hier ligt nu zo'n beetje 20 cm.
En begrijp mij goed het is prachtig en gezellig en leuk voor de kinderen, maar als je 37 weken zwanger bent en al bijna de deur niet meer uitkomt is het toch een tikkie vervelend.
Moet maandag naar de vk en zie er nu al tegen op om daar te komen. (ben niet zo'n held met autorijden als het glad is) Laat staan dat ik met mijn dikke buik op de fiets ga.
Hoe hebben jullie dit, of valt het in de rest van het land mee?

Liefs Geeske

Ha Geeske,

Ja ik baal er ook van. Ik woon in N-Brabant. Hier ligt wel minder, maar ik baal er ook van. Ik ben vandaag 40w zwanger en vind dat geschuifel door de sneeuw nu stikvervelend, bang dat ik uitglij.
Maandag moet ik ook naar de vk en ik ga of met de auto, of ik bel de taxi. Ja dat klinkt duur, doe ik normaal ook nooit, maar aagezien ik dan 40,2 ben moet ik echt naar de vk. En de tijd is ook echt zo dat mijn man me niet kan brengen. Ik hoop dat het bij jullie toch meevalt. Kan er bij jou niet evt iemand mee? Dat zou ook een oplossing kunnen zijn.
Nou veel succes en kijk goed uit!!!!!!

liefs

hier ook alweer sneeuw.
vind het ook erg mooi en doet wel gezellig aan.
maar als je weg wil/moet is het niks aan.
dus hier ook het zelfde hoor baal er wel weer een beetje van. ook omdat natuurlijk de bevalling nu elke moment kan beginnen, kan ook nog even duren natuurlijk.
maar het idee dat 2 vk verder weg wonen en zowiezo al een half uurtje rijden en nu met sneeuw duurt dat wel langer. 1 woont aardig in de buurt.
wil thuis bevallen dus die zouden dat ook wel niet zo fijn vinden door de sneeuw rijden.
en wetend dat mocht ik eens wel naar ziekenhuis moeten, is dat dus ook wel een half uurtje rijden en met sneeuw dus langer.
dus tikje extra stress.
succes met rijden.
groetjes marielle.
ik woon trouwens in de provincie groningen en in de dorpen zijn de wegen niet schoon en de provinciale weg ook nog niet echt weer.
vanochtend ook nog weg geweest ben blij dat me man rijdt. (ik zelf heb trouwens geen rijbewijs)
maar je kan echt niet harder dan 40 a 50 km per uur rijden. en in dorpen zelf nog minder hard. je glijd zo weg.
iedereen dus trouwens rij voorzichtig mocht je echt wel weg willlen/ moeten.

Hoi Hoi,
Ook ik vind de sneeuw erg irritant! Vooral omdat ik zo klunzig ben nu en geen zin heb om onder uit te gaan! Hier in NH vlakbij A'dam ligt trouwens telkens niet super veel sneeuw dus dat scheelt. En voor mij is het ziekenhuis 5 minuten rijden dus dat levert bij mij gelukkig geen stress op.
Naja, we moeten allemaal nog maar even doorbijten he!
Succes!
Liefs,
Mar

ja sneeuw is prachtig om te zien maar inderdaad vanachter het raam in de woonkamer..ik ben de week voor kerst ook niet naar buiten geweest en moest ik toch iets dan ging in met mijn partner ..want ik ben zo n lomperd die dan uit glijd en hard valt..ik probeer dat ik niet naar buiten hoef en ik hoef volgende week pas naar de vk en is gelukkig maar 5 minuten op de fiets hier vandaan en in het ergste geval pak ik voor dat stukje de bus die stopt vlak voor de voordeur en vlak voor de deur van de vk..ja meer dan voorzichtig aan kunnen we niet...

ja hier ook sneeuw, niet zoveel, maar ging gisterenavond toch onderuit! Niets gebroken en de beeb doet t goed, maar toch.... je schrikt! Van mij mag het voorjaar worden ;)
Iedereen voorzichtig he!!

Liefs

Ja hier ook sneeuw, gelukkig niet zoveel maar dan toch...
Begin het ook zat te raken want voel mij goed maar door die sneeuw raak je beperkt en blijf je veel binnen....bah.

JanneB en alle andere kijk idd maar uit want het kan verraderlijk zijn....

He Geeske,

Waar woon jij precies in Friesland?
Dacht dat jij misschien bij mij op zwangerschaps cursus zit?

En ja balen die sneeuw hier ook zeker wel 20cm weer opnieuw.
Man en dochter lopen lekker buiten met slee maar ik ben het zat als ik denk dat ik er morgen weer uit moet met de auto......

Groetjes Maureen

Terug
Bovenaan