Ben de tel kwijt...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Even een vraagje of jullie met mij mee willen denken, want ik ben een beetje de tel kwijt...
Het zit zo: Ik ben pas gestopt met de pil, ik ben daarvan 30 november ongesteld geworden. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, zou ik dus 14 december een eisprong moeten hebben en 27 december ongesteld zijn geworden. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoelang mijn cyclus nu is.
Dan denk ik dat ik op 31 december en 1 januari last heb gehad van ovulatiepijn, dus pijn bij de eisprong. Ervan uitgaande dat dat klopt zou ik dus ongeveer vandaag ongesteld moeten worden.
Ik heb al wel een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar er komt maar niks. Dit had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook, dat gevoel. Nu heb ik ook die tampontest gedaan, maar daarbij zie ik ook niks.
Heb toen straks een zwangerschapstest gekocht, maar wil sowieso wachten tot maandag. Als ik mezelf kan bedwingen, natuurlijk....
Kan het ook zijn dat de tijd tussen de eisprong en de ongesteldheid langer is dan 14 dagen? Weet iemand dat?

Nou, ik ben benieuwd.....
Groetjes, Lionsmamma

Hoi,
kun je zo lang wachten dan??.
Ik ben erg benieuwd,  lees  het wel.
Ik ben 11 maart bevallen en sinds een paar maanden aan de pil cerazette.
Op zich ideaal want je word niet ongi. Nu heb ik hem een paar keer te laat in genomen en 1 door de gootsteen  . Nu heb ik er een naar gevoel bij. Ik voel me ook zo vatsig worden en zon wee-ig gevoel in mijn liezen.Ik slik nog steeds maar zit er aan te denken om te testen of te stoppen met pil en dan zien of ik ongi word. Eigenlijk zit ik niet op een zwangerschap te wachten, we hebber er 3, vinden het (eerst) zo genoeg. Mocht het wel zo zijn dan is het kindje natuurlijk welkom.
groetjes Irma

Sorry, ik had geen tips, was de tel ook een beetje bijster.

Terug
Bovenaan