ben de vk echt zat!

ik loop bij een maatschap van 4 verloskundigen. en vorige keer had ik al het gevoel dat ik niet serieus genomen werd toen ik zei dat ik dacht dat ik de volle termijn zou gaan lopen.
et voila....morgen precies 42 weken. dus wie heeft er nu gelijk.

vrijdag hebben ze "gekeken" hoever ik was. ik zat dus nog helemaal potdicht. deze vk willemijn deed het wel erg fijn. ze legde precies uit wat ze deed, en ging dus ook niks forceren omdat dat toch geen zin had en mij alleen maar ongemak en pijn zou bezorgen.

maar gisteren moest ik dus weer naar de vk. nu bij alie. weer een onderzoekje en de boel zat nog steeds potdicht. en het onderzoekje deed pijn! dus eindelijk na veel verbijten mocht ik weer van de afel af. zegt ze dood leuk dat ze het geprobeerd heeft te strippen. terwijl mn baarmoedermond helemaal niet rijp is !

ik word hier zo moe van......omdat ik zwanger ben, ben ik opeens maar gedegradeerd naar koe. en moet ik alles maar verduren omdat zij zo graag het kindje zou willen halen.
eerst al weken dat pushen om thuis te bevallen en nu dit willens en wetens de boel onnodig forceren.

vandaag naar de gyneacoloog en dan verder het traject uitdienen in het ziekenhuis.

maar alle positiviteit is er nu even uit.

waarom wordt mijn lijf gebruikt als presige strijd.

Hoi Jessica,

Vervelend allemaal zeg! Het is idd niet leuk als de bevalling niet vanzelf op gang komt en er dus aan je gerommeld wordt. Het liefste wil je dat allemaal niet.

Veel succes vanmiddag in het ziekenhuis, laat je even weten hoe het is gegaan??

Hi,

Wat vervelend allemaal zeg! Maar spreek het (nu of later) wel uit, dat je niet met een vervelend gevoel blijft zitten tov die vk.
Ik vond het hier ook niet prettig in de praktijk en was blij dat ik met 32 wkn naar de gyn mocht. Omdat dit toch mijn laatste is, ga ik mijn ervaringen niet meer delen. Heb ik de eerste keer gedaan, hebben ze blijkbaar niks van geleerd.

Sterkte de laatste dagen.

Gr. Tamara.
(februari mama)

Veel sterkte met het vervolgtraject. Ik hoop dat het niet lang meer duurt.
En benoem bij de evaluatie dat je je een soort van koe hebt gevoeld door de benadering van sommige vk's/ Dit kan toch echt niet de bedoeling zijn!!
Voor nu veel succes.

liefs

Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat ze je strippen, zonder dat met je te bespreken. Het is toch een intiem gebied, ook al is het hun werkgebied.

Ik zou er zeker wat van zeggen, want na jou komen er weer nieuwe aanstaande moeders. En als jij je hart kunt luchten, ben jij er in ieder geval even van af.

EN nu maar hopen dat je bevalling snel begint, want je zult het wachten wel moe zijn.

vanmiddag bij de gyneacoloog geweest, en morgen gaan we de bevalling inleiden. dus morgen opname en pas weer naar huis met kindje. gelukkig.

waarschijnlijk eerst beginnen het de gel om de baarmoedermond te rijpen, en waarschijnlijk komt het dan vanzelf op gang, en anders hebben ze daar vast nog meer trucjes.

ja , moest die vk vanmiddag nog ff bellen dat de gyneacoloog het verder overneemt. zegt ze doodleuk dat ik me niets moet laten opdringen...hahahaa....moet zij zeggen.

ik ga me nu ff concentreren op het krijgen van mn spruitje, en zodra de evaluatie komt zal ik wel even zeggen dat ik strippen zonder overleg zwaar asosciaal vind.

ben zo blij en zenuwachtig te gelijk !!!!

x jessica

Spannend dat je morgen ingeleid gaat worden! En je hebt groot gelijk, ff die VK in de stront laten zitten, dat komt allemaal wel nadat je kindje gezond en wel ter wereld is gekomen. Eerst daar lekker op focussen joh! Heel veel sterkte en succes morgen! We zullen voor je duimen dat alles soepel en zonder problemen gaat verlopen!
Liefs,
Mar

Spannend dat je morgen ingeleid gaat worden! En je hebt groot gelijk, ff die VK in de stront laten zitten, dat komt allemaal wel nadat je kindje gezond en wel ter wereld is gekomen. Eerst daar lekker op focussen joh! Heel veel sterkte en succes morgen! We zullen voor je duimen dat alles soepel en zonder problemen gaat verlopen!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan